    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy mi się przyśniło, czy były kiedyś takie bateryjki?
    Date: Sat, 8 Jul 2017 15:40:49 +0200
    <ojgmfr$hl0$1@news.agh.edu.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oji9l3$5ef$1@news.agh.edu.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ojieg7$9vi$1@news.agh.edu.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <595cd54f$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <595cdc06$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <595cfce0$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <595d027b$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <595e2848$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <595e62d0$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ojp0qs$sk$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnom039b.l5p.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Tak, można było. Rola technologii bardzo często jest przeceniana.
    > Postęp generują nie ci, którzy wymyślą mocniejszy silnik. Tylko ci,
    > co mają pomysł jak wykorzystać to, co jest już dostępne.

    Ale dziś już tak wprost nie da się powiedzieć, że coś się rozwinęło. Taki
    FB, niby to i owo rozwinął, przy okazji wypaczył stawiając do rangi
    królewskiej sprawy typu "Pudelek", czy majtki Miley Cyrus, które założyła,
    bądź ich nie założyła, ale taką komunikację, jak my tu, Usenetowcy, cofnął
    do w sumie niewiadomego mi etapu, rozpieprzył ją tak naprawdę bez dobrej
    alternatywy. Nawet NK, która miała spotkać znów kolegów zz dawnej szkoły,
    też mi przed urodzinami wciska, abym "założył wydarzenie", fiuta sfocę i
    wystawię, takie wydarzenie.
    Ergo - wykorzystać to mało, jeszcze wypadało by zrobić to dobrze.

    > Niczego konkretnego nie miałem na myśli. Tylko wiem, że zawsze mając
    > jakąś potrzebę i dysponując określonymi środkami da się tę potrzebę
    > zaspokoić jak najlepiej. Czy ktoś wyobraża sobie dzisiaj księgowość

    Dużo byśmy mogli mieć, byśmy tylko chcieli chcieć... jakoś tak to było.

    > bez komputerów? A przecież całe wieki obywano się bez nich. Usenet

    Czasem nawet się zastanawiam... że jakbym miał firmę i chciał zatrudnić
    księgową, to obowiązkowo taką, która umiała by to ogarnąć bez komputera.
    Oczywiście, byłby on w firmie i wspomagał "Panią Krysię", ale w razie
    ruskiej awarii, aby pociągnęła ona temat do końca.

    > może w ogóle nie jest dzisiaj potrzebą, bo środki są, ale chętnych
    > mało.

    Sami nie uciekli. Sztuczne twory wytworzyły sztuczną potrzebę, która okazała
    się silniejsza od naturalnej potrzeby komunikacji - i mamy to, co mamy.
    Dziwnie zbieżne są statystyki Usenetu, z uruchomieniem "fejsa"...

    > duch wprawdzie ochoczy, ale ciało słabe.

    Cóż poradzisz... Najlepiej Pudelka nie czytać, oczy nie zobaczą, sercu żal
    nie będzie. Że jakaś cele-prytka gaci nie założyła, albo wszyscy sutek
    zobaczyli, albo jakaś aktorka ma jędrną/pomarszczoną dupę, itd... Łoch,
    ku... sensacja-armageddon...

    O, a ja sobie to obejrzę, aż się miło na sercu robi: (w każdym razie,
    przyzchylnie patrzę, jeśli ktoś ratuje myśl ludzką, bez ogłupiającego
    komputera, lubię w ogóle stare maszynownie, będące w dobrym stanie, sprawne,
    nie muszą być ładne, muszą być sprawne i bezpieczne)
    https://www.youtube.com/watch?v=u066gWPdp8E pomoc maszynie
    https://www.youtube.com/watch?v=7n3LyYXf0yw przywrócenie do ruchu po ponad
    20 latach
    https://www.youtube.com/watch?v=GZ8D90DVe7Y a tu po 25 latach
    W ogóle, gość ma więcej filmów, które warto obejrzeć.

    Ja też oglądam fotografie roślin w naturalnym środowisku, najlepiej
    uspokajają.
    Kwiaty ma grzędach tak sobie, a ikebany (z wyjątkiem kwiatów choćby w
    doniczkach), czy kwiaty w wazonach, choć piękne, są takie smutne, bo
    umierają dla naszej próżności...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.