  • Data: 2013-12-06 07:34:39
    Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Dec 2013 13:06:02 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Nie. Dość dobrze pamiętam Twoje opowieści.

    ktore ?
    Ze zdarzalo mi sie jechac 200/100 za niemcem ?
    No, zdarzalo.

    > Do wypadnięcia to nawet koników nie potrzeba.

    Cos tam trzeba, ale nawet maluch ma wiecej

    > Skoro masz taką potrzebę.

    P.S. Wczoraj lalo, to sobie przypomnialem ze w telefonie jest
    akcelerometr. Wyszlo jakies 0.8g w czasie hamowania.

    > Gdyby tak było, to wypadków by było więcej.

    Az tak malo wypadkow to nie maja.

    > My wybieramy, oni również wybierają i często wcale nie z najwyższych
    > półek, jakby co się wydawało.

    > Nie ma czasu szukać - tutaj jakieś z 2006
    > http://www.autocentrum.pl/opony/struktura-rynku-opon
    -zimowych/

    Ciekawe.
    Ale potwierdza co pisalem - 60% jezdzi na budzetowych oponach.
    A biorac pod uwage ze Michelin produkuje Kormorany, to chyba to jest
    wlasnie "budzet" :-)
    A to co oni nazywaja "Premium" to podejrzewam ze jest w miare
    normalnoscia w Niemczech.
    Trafilem gdzies na dane z 2000 - wtedy Olsztyn i Debica mialy 66%
    udzialu w rynku.

    Ale to dane z 2006 - a potem przyszedl kryzys i Polacy zaczeli
    bardziej oszczedzac. Niemcy zreszta tez.

    Chociaz ... tu jakies dane z 2010
    http://www.rp.pl/artykul/630712.html
    Z jednej strony - niby kupujemy coraz lepsze opony, z drugiej -
    chinczycy zdobyli juz 20% rynku (choc czesc moze byc uznanych marek,
    tylko z Chin). No chyba ze jeszcze inaczej - 20% to z chin,
    a wsrod pozostalych 80% 48% to tanie marki.

    > Nie wynalazki, a normalne opony istniejące na rynku.

    Wynalazki. Nigdy ich nie kupowali, to wynalazki :-)
    I jak widac "nie godne polecenia". A jednak ktos je kupuje.

    > Parę dni temu wyszło, a nie wiesz co to znaczy nie wyrywa.

    Skoro nie wyrywa, to nie wiem, logiczne :-)

    > Pewnie nie tylko Ty.

    A u Niemcow jakby nikt ... leje jak cebra, a oni wszyscy 120-140 ...

    Tak nawiasem mowiac to jade sobie kiedys po A4, wolno, kolo 100, bo
    leje jak dwoch cebrow ... i wyprzedza mnie ktos znacznie szybciej,
    ciagnac jeszcze lodke na przyczepie ...

    J.