  • Data: 2012-11-23 07:45:48
    Temat: Re: Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą
    Od: dddddd <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-23 00:00, Bydlę pisze:
> [...]
    omat-C24911247.html

    100km oglądać samochód za 27000zł? ja jeździłem dalej szukając auta
    ponad połowę tańszego, 100km to bym się nie wybrał chyba tylko po auto
    do 2000zł...

    > "samochod w stanie idealnym jak nowy(...)w samochodzie pomalowana
    > zostala maska,blotnik pp,oraz zderzak przedni,reszta elementow fabryczny
    > lakier,podluznice nie byly naprawiane"

    no straszny dzwon, maska zderzak i błotnik, faktycznie mógł mieć i
    40km/h przy stłuczce (wiem bo sam mam auto z delikatnie zagiętą maską i
    zderzakiem, błotnik nie dostał bo stuknąłem centralnie przodem, reszta
    elementów cała - a stłuczka była po hamowaniu z 40km/h czyli pewnie przy
    max 20km/h - a też te elementy dla estety kwalifikowały by się do
    wymiany i malowania...

    --
    Pozdr
    Lukasz