  • 1. Data: 2012-11-22 20:42:26
    Temat: Czy ktoś zna ten samochód lub firmę sprzedającą
    Od: p...@o...pl

    http://lakpolkatowice.otomoto.pl/mitsubishi-colt-aut
    omat-C24911247.html

    Niestety trochę daleko mam do nich ale mi sie podoba.
    Jakby był OK chętnie bym kupił, ale jeżdżenie 100 km dla pooglądania
    to trochę dużo.
    Jeśli ktoś miał wcześniej kontakt z ta firma lub samochodem będę wdzięczny za
    wszelkie info. Jesli pozytywne to zmobilizuje mnie to aby jechac przyjrzezc się
    bliżej.
    pozdr.

  • 2. Data: 2012-11-22 22:28:03
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    http://lakpolkatowice.otomoto.pl/mitsubishi-colt-aut
    omat-C24911247.html

    A jesteś pewien, że chcesz właśnie ten model? Jeździłem zastępczym
    coltem jeden dzień i było straszliwie głośno (z zewnątrz i z powodu
    trzeszczenia) a drążek działał jakby tkwił w wiadrze gwoździ. Wiadomo,
    że takie auto ma codziennie innego kierowce, więc może to nie jest
    miarodajne, ale ja byłem rozczarowany. No i tylne siedzenie - siedzisko
    to deska z ok. 1,5 cm gąbki, jeżeli nie planujesz nikogo wozić, to mało
    istotne. Spalanie znośne, przyspieszenie również, baardzo plastikowo w
    środku. Rejestrację ma krakowską, ale w N. Sączu, N. Targu, Limanowej,
    Gorlicach itp. takie własnie jeżdżą jako nauka jazdy (nie wiem, co jest
    najczęściej spotykaną eLką w Krakowie).

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2012-11-22 22:39:01
    Od: p...@o...pl

    > A jeste� pewien, �e chcesz w�a�nie ten model? Je�dzi�em zast�pczym

    To ma byc trzecie auto w domu, takie na wyjazdy do miasta i sklepu w jedna lub dwie
    osoby. Zresztą gusta to trudny temat :)

  • 4. Data: 2012-11-22 22:43:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >To ma byc trzecie auto w domu, takie na wyjazdy do miasta i sklepu w
    >jedna lub dwie osoby.
    > Zresztą gusta to trudny temat :)

    Nie no, jasne, nie ma żadnego interesu, żeby Cię zniechęcać, chcę raczej
    przestrzec przed rozczarowaniem. Ale do zastosowania "zakupowego" z
    pewnością się będzie nadawać ;-)
    Pamiętaj, żeby sprawdzić prawą stronę,tj pod nogami pasażera, czy nie ma
    widocznych śladów pododatkowych pedałach, może też być widać ślady po
    dodatkowych lusterkach.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2012-11-23 00:00:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-22 19:42:26 +0000, p...@o...pl said:

    > http://lakpolkatowice.otomoto.pl/mitsubishi-colt-aut
    omat-C24911247.html

    > Niestety trochę daleko mam do nich ale mi sie podoba.

    "samochod w stanie idealnym jak nowy(...)w samochodzie pomalowana
    zostala maska,blotnik pp,oraz zderzak przedni,reszta elementow
    fabryczny lakier,podluznice nie byly naprawiane"

    A tak precyzyjnie podoba ci się bardziej to, że stan idealny, czy że
    to, że nie wszystko zostało naprawione po dzwonie?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2012-11-23 00:08:22
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-11-23 00:00, Bydlę pisze:

> [...]
    >
    > A tak precyzyjnie podoba ci się bardziej to, że stan idealny, czy że to,
    > że nie wszystko zostało naprawione po dzwonie?

    Przynajmniej napisane, ze po dzwonie, a nie "igła, kosa, od dziadka co
    do kościoła"

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 7. Data: 2012-11-23 07:45:48
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    omat-C24911247.html

    100km oglądać samochód za 27000zł? ja jeździłem dalej szukając auta
    ponad połowę tańszego, 100km to bym się nie wybrał chyba tylko po auto
    do 2000zł...

    > "samochod w stanie idealnym jak nowy(...)w samochodzie pomalowana
    > zostala maska,blotnik pp,oraz zderzak przedni,reszta elementow fabryczny
    > lakier,podluznice nie byly naprawiane"

    no straszny dzwon, maska zderzak i błotnik, faktycznie mógł mieć i
    40km/h przy stłuczce (wiem bo sam mam auto z delikatnie zagiętą maską i
    zderzakiem, błotnik nie dostał bo stuknąłem centralnie przodem, reszta
    elementów cała - a stłuczka była po hamowaniu z 40km/h czyli pewnie przy
    max 20km/h - a też te elementy dla estety kwalifikowały by się do
    wymiany i malowania...

    --
    Pozdr
    Lukasz

  • 8. Data: 2012-11-23 09:47:55
    Od: p...@o...pl

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 00:00:55 UTC+1 użytkownik Bydlę napisał:

> [...]
    >

    > A tak precyzyjnie podoba ci się bardziej to, że stan idealny, czy że
    >
    > to, że nie wszystko zostało naprawione po dzwonie?

    Może inaczej, wszystkie auta mam w automacie :) tu niestety jest mały wybór, automat
    , max 390 cm, 3 drzwiowy i silnik minimum 1200. Ofert w tym segmencie jak na
    lekarstwo :(

  • 9. Data: 2012-11-23 11:40:41
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    >Może inaczej, wszystkie auta mam w automacie :) tu niestety jest mały
    >wybór, automat , max 390 >cm, 3 drzwiowy i silnik minimum 1200. Ofert w tym

    Szukaj skutera z dużym silnikiem.

    --
    Miranda

  • 10. Data: 2012-11-23 12:20:15
    Od: s...@g...com

    Czegoś tu nie rozumiem. Cena wysoka a auto ewidentnie wypadkowe (co wynika z opisu).
    Co jest takiego przyciągającego w tym ogłoszeniu?
    Proszę o kontakt na priva, ja aktualnie myślę nad sprzedażą mego Colta - jest na
    pewno bezwypadkowy i mam go od nowości. Tym niemniej jest to rocznik 2009 i skrzynia
    ręczna.