  • Data: 2011-09-06 11:32:27
    Temat: Re: Czy kobietka złamała przepisy
    Od: Wódz <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Sep 2011 11:02:55 +0200, Cavallino napisał(a):

    > To nie ma znaczenia.
    > Jak się zmieszczą 2 auta obok siebie, to tam są dwa pasy, więc wina Twoja by
    > była w razie czego.

    No tak, ale pytanie czy było wystarczająco miejsca by 2 samochody mogły się
    bezpiecznie obok siebie poruszać. Tą jakoś kwestię pomijasz... Nie mówię
    tutaj tylko i wyłącznie o osobówkach. Przecież nie tylko takie samochody
    poruszają się po naszych drogach.

    Proszę też pamiętaj o przepisie zabraniającym wjeżdzać na skrzyżowanie
    jeśli nie istnieje możliwość dalszej jazdy. Co zrobiła osoba poruszająca
    się na obrazku niebieskim samochodem. Czerwony mieścił się na zakręcie ale
    jak mówi autor dalej musiałby skorzystać z części drogi wyłączonej z ruchu
    pisząc "...żeby się zmieścić obok stojących za skrzyżowaniem samochodów
    musi przeciąć powierzchnie wyłączoną z ruchu".

    Według mnie w tej sytuacji wina za kolizję byłaby po obu stronach...
    Czerwonego że kontynuował jazdę nie mając miejsca za skrzyżowaniem i że
    wyprzedzał na nim, a niebieski za niezachowanie szczególnej ostrożności...

    Wódz