  • 121. Data: 2009-07-29 14:42:43
    Temat: Re: Czy istnieje małpka idealna?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    KILu pisze:

    > Malo kto o tym wie, ale tak naprawde doskonala wiekszosc kompaktow oferuje
    > tylko dwie wartosci przyslony. Jak juz zostalo tu napisane, wyzsza wartosc
    > wykorzystwana jest glownie po to, by "przyciemnic" obiektyw w warunkach
    > silnego naslonecznienia. Tak dziala w zasadzie kazda malpa.

    Chyba mocno przesadzasz. Moje dwa: Fuji F30, Panas LZ-8, stary olek
    i wszystkie canony jakimi się okazyjnie bawiłem oferowały normalną przysłonę...

  • 122. Data: 2009-07-29 15:24:41
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Jakub Witkowski wrote:
    > Chyba mocno przesadzasz. Moje dwa: Fuji F30, Panas LZ-8, stary olek
    > i wszystkie canony jakimi się okazyjnie bawiłem oferowały normalną
    > przysłonę...

    Na moich kilkanascie raptem 2-3 oferuja cos wiecej, niz przyslone
    "dwustanowa".

    k,

  • 123. Data: 2009-07-29 19:58:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 Jul 2009, John Smith wrote:

    > Tu akurat nie polemizowałem tylko dopowiadałem, ale nawet jakbym
    > polemizował, to chyba wolno mi zacząć miękko, czyli najpierw zgadzając
    > się z przedmówcą, potwierdzając jego tezę, a potem dopiero wyprowadzać
    > cios? :-)

    Właśnie coś w kościach czułem, że to się nie może dobrze skończyć,
    stąd takie ostrożne pytanie!
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 124. Data: 2009-07-30 07:40:22
    Od: John Smith <u...@e...net>

    KILu napisał(a):

    > Na moich kilkanascie raptem 2-3 oferuja cos wiecej, niz przyslone
    > "dwustanowa".

    A bo poszedłeś w ilość, zamiast w jakość ;-)

    --
    Mirek