  • Data: 2010-09-28 19:13:04
    Temat: Re: Czy Nokie C6 z Plusa maja simlock?
    Od: Brent <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 13:33, Brent pisze:
    > No wlasnie. Na allegro jest duzo sprzedawcow
    > piszacych, ze maja C6 z Plusa bez locka...
    >
    > Z gory dzieki za informacje.
    > Brent

    Odpowiadam sam sobie - nie maja! Sprawdzilem,
    kupilem.

    Telefon z niezla klawiatura, trzeszczaca obudowa
    i totalnie beznadziejnym Symbianem. No, ale ja go
    potrzebuje nie do codziennego uzytku, do tego mam
    Androida :)

    Ale gdyby komus przyszlo do glowy kupic Nokie
    jako smartphone do uzywania na co dzien, niech sie
    dwa albo nawet trzy razy zastanowi. Nawet po ostatnim
    przypudrowaniu przez Nokie staruszek Symbian do piet
    nie dorasta wspolczesnym systemom jak Android, iOS
    czy nawet WinMo. Wlasciwie jedynym argumentem "za"
    moga byc Ovi Maps.

    Brent