  • 51. Data: 2009-05-24 00:31:36
    Temat: Re: Czy Leica to czysty lans?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Bzdura i nieprawda. Ten tool został przyjęty z uśmieszkiem na twarzy "w
    > środowisku" i nijak nie wpłynął na postrzeganie marki jako firmy robiącej
    > narzędzia do pracy w garażu.

    Tak samo jak np. Leica w wydaniu desert w środowisku fotografów ; ) Kto tego
    dotknie ?

    Idę o zakład, że coś w stylu limitowanego Leathermana znajduje się pośród
    prezentów robionych np. jakimś CEO`s na wylocie na emeryturę.
    "W środowisku mogą" się chichrać do woli ale tym produktem firma weszła w
    kompletnie inną rzeczywistość. Jeśli w mediach poleci info o koziku z
    klapcęgami za 40 patyków to ciekawy jestem czy w następnym roku
    obrachunkowym obroty firmy nie wzrosną bo ci co chcieli czy nawet nie
    chcieli teraz potrzebują czegoś takiego i koniecznie musi to być Leatherman.

    > Choć w sumie na jednym polu Leica jest nadal normalną firmą - robią
    > świetne
    > obiektywy do 4/3, szczególnie 25/1.4 ;>

    Tak, oraz Elmarit 14-50, który chyba tak średnio im wyszedł ?

    adam

  • 52. Data: 2009-05-24 07:41:36
    Od: Robert Urbaniak <u...@u...home>

    W porze nader osobliwej, bo 2009-05-21 10:56, zjawił(a) się u mnie
    Wit(old), z miejsca zarzucając mnie takimi oto pretensjami:

    > ALE PO CO? Czy dzieki temu będą lepsze zdjęcia? To jest urządzenie do
    > robienia zdjęć !!! a nie do przechowywania w pięknym pudełku. To urządzenie
    > użytkowe a nie biżuteria.

    Z nieco innej bajki - czy to bardziej urządzenia użytkowe czy biżuteria?

    http://www.shimano-yumeya.com/

    Pozdrawiam,
    Robert Urbaniak****
    http://www.koteria.com http://www.last.fm/user/uerbe gg://4515266
    teraz: Sound off

  • 53. Data: 2009-05-24 08:04:15
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Ale zrozum że marka Leatherman NIE JEST obiektem lansu, to po prostu
    > popularna firma robiąca multitoole.

    BTW jak już chcieć najlepszy multitool, to który - Leatherman czy
    Victorinox?
    Z góry przepraszam, jeśli okaże się, że konflikty są tu na poziomie
    Nikon contra Canon.

    --
    Pozdrowienia
    Janek

  • 54. Data: 2009-05-24 08:31:53
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-24 01:21:24 +0200, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Bzdura i nieprawda. Ten tool został przyjęty z uśmieszkiem na twarzy "w
    > środowisku" i nijak nie wpłynął na postrzeganie marki jako firmy robiącej
    > narzędzia do pracy w garażu.

    Pewnie dlatego nie wpłynął, bo Leatherman tak się nadaje do pracy w
    garażu, jak Leica do robienia zdjęć sportowych.

    de Fresz

  • 55. Data: 2009-05-24 10:15:59
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jan Rudziński:

    > BTW jak już chcieć najlepszy multitool, to który - Leatherman czy
    > Victorinox?
    > Z góry przepraszam, jeśli okaże się, że konflikty są tu na poziomie
    > Nikon contra Canon.

    Do poczytania:

    http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,63934.0.h
    tml

  • 56. Data: 2009-05-25 14:03:59
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Do poczytania:
    >
    > http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,63934.0.h
    tml

    Dzięki.
    To mnie utwierdziło w przekonaniu, że multitool made in Leroi Merlin
    sprawdzi się idealnie w sytuacji awaryjnej ; ))))))
    Sa tam takie zestawy po chyba pięć dych za multitool + nóż.

    adam

  • 57. Data: 2009-05-25 16:19:52
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    adam pisze:

> [...]
    > sprawdzi się idealnie w sytuacji awaryjnej ; ))))))
    > Sa tam takie zestawy po chyba pięć dych za multitool + nóż.

    No nie wiem. Multitool za 9.99 niestety oddał ducha przy pierwszej
    próbie użycia pily - a deska była cieniutka.
    Owszem, awaryjnie pokroiłem nim kiedyś chleb...

    Wcale nie wiem, czy to te 50 zł są lepsze.

  • 58. Data: 2009-05-25 17:37:07
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze adam:

    > To mnie utwierdziło w przekonaniu, że multitool made in Leroi Merlin
    > sprawdzi się idealnie w sytuacji awaryjnej ; ))))))

    W sytuacji awaryjnej na pewno się rozpadnie.

  • 59. Data: 2009-05-25 23:40:27
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 22 of May 2009 10:26, Piotr wrote:

    > Świetne! :-))
    > Zupełnie nie zmienia to jednak faktu, że na ludzkich ułomnościach
    > idzie najlepiej zarobić.

    Chciałbym być taki ułomny, żeby dało się na mnie nieźle zarobić.
    O "najlepiej zarobić" nawet nie marzę, nie wiem też, czy chciałbym
    być aż tak ułomnym.

    --
    nb

  • 60. Data: 2009-05-26 01:22:13
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 23 of May 2009 18:57, Jan Rudziński wrote:

    > Cześć wszystkim

    > Pomyliłeś linki - oba wskazują na to samo.

    > Czy takie zegarki jeszcze nosi się na ręku (np. w celu
    > samoidentyfikacji
    > przed partnerami handlowymi - jestem poważny) czy już są trzymane pod
    > kluczem?
    >
    > Ja miałbym kłopoty - od pierwszego roku studiów nie noszę zegarka i
    > musiałbym się jakoś inaczej zaobrączkować.

    U nas się obrączkuje prawą rękę. Praworęczni, dla przeciwwagi
    bardziej umięśnionej prawej strony, noszą ciężkie zegarki na lewej
    ręce. Może być woreczek z piaskiem, albo łańcuch od krowy, ale jednak
    zegarek - zwłaszcza ciężkozłoty - łączy przyjemne z pożytecznym
    najlepiej.

    PS
    Jak kto nie lubi złotych i błyszczących (np. ja) może nosić
    zegarki dla nurków, takie od 300 m zanurzenia.

    --
    nb