  • 1. Data: 2009-05-20 19:51:02
    Temat: Re: Sony Cyber-Shot HX1
    Od: "Metys" <m...@n...gazeta.pl>

    Pojawila sie kolejna recenzja http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8957
    a ja od dzisiaj mam ten aparacik:)

    pzdr.
    Metys

  • 2. Data: 2009-05-20 20:27:49
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Metys wrote:

    > Pojawila sie kolejna recenzja http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8957
    > a ja od dzisiaj mam ten aparacik:)

    Patrze na te przykladowe zdjecia i nie wiem z czego sie cieszysz...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 3. Data: 2009-05-20 20:38:24
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Patrze na te przykladowe zdjecia i nie wiem z czego sie cieszysz...

    Bo jesteś skręcony na punkcie technicznych specyfikacji i jakości
    generowanego obrazu, wad optyki itp, jak większość z nas tu na grupie ;)
    Zapominasz o czymś takim jak IF*???

    * - analogicznie do IQ(Image Quality) - Image Fun ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-05-21 03:41:52
    Od: "Metys" <m...@n...gazeta.pl>

    > Patrze na te przykladowe zdjecia i nie wiem z czego sie cieszysz...

    Bo patrze nie na przykladowe zdjecia tylko na te, ktore sam zrobilem.

    pzdr.
    Metys

  • 5. Data: 2009-05-21 20:28:15
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    "Paweł W." wrote:

> [...]
    > ;) Zapominasz o czymś takim jak IF*???
    >

    > * - analogicznie do IQ(Image Quality) - Image Fun ;)

    E tam. Sam mam Canona A720 do zbabwy... ten Sony jest dretwy i drogi.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 6. Data: 2009-05-23 08:41:00
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w wiadomości

    > ten Sony jest dretwy i drogi.

    Drętwy nie jest, bo mam go od 2 tygodni i sprawdza się wyśmienicie.
    Co do ceny - ta zawsze może być tańsza (jaka by nie była).

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl

  • 7. Data: 2009-05-23 09:00:12
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Negatyw wrote:

    > Co do ceny - ta zawsze może być tańsza (jaka by nie była).

    jakby stosunek zlotowki do euro/dolara byl taki jak rok temu to sprzet
    bylby bajecznie tani :)

    Ech, jak sobie przypomne zeszloroczne szalenstwo zakupowe, to mi sie
    lezka w oku kreci ;)