  • 1. Data: 2009-05-20 19:36:24
    Temat: Lenspen brudzi
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    witam,
    właśnie kupiłem Lenspen SensorKlear do czyszczenia matryc.
    Jednak przez przypadek dotknąłem końcówką ręki i okazało się, że ta końcówka
    czyszcząca pozostawia czarny osad (pyłek).
    Czy to normalne, czy też reklamować piórko?

    Piotr

  • 2. Data: 2009-05-20 19:46:48
    Temat: Re: Lenspen brudzi
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Piter S. pisze:
> [...]
    > końcówka czyszcząca pozostawia czarny osad (pyłek).
    > Czy to normalne, czy też reklamować piórko?

    Mój też tak robi, ale czyści dobrze, więc nie reklamuję :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-20 21:19:33
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Piter S." <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > końcówka czyszcząca pozostawia czarny osad (pyłek).
    > Czy to normalne, czy też reklamować piórko?

    Bo Lenspen jest do czyszczenia szkiel czy matryc (bardziej ryzykowne)
    a nie rak.
    Sprawdz sobie jak to dziala - nie musisz nawet czytac,
    mozesz obejrzec filmiki na youtubie...
    see_you

  • 4. Data: 2009-05-21 08:38:19
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    see_you wrote:

    > Bo Lenspen jest do czyszczenia szkiel czy matryc (bardziej ryzykowne)

    Są dwa różne lenspeny.

  • 5. Data: 2009-05-21 09:06:31
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    see_you wrote:
    > Bo Lenspen jest do czyszczenia szkiel czy matryc (bardziej ryzykowne)
    > a nie rak.
    > Sprawdz sobie jak to dziala - nie musisz nawet czytac,
    > mozesz obejrzec filmiki na youtubie...

    A wy myslicie ze machajac w srodku ta miotla dotykacie absolutu matrycy?
    Do matrycy to jest tam daleko, jedyne co sie brudzi i co czyscicie to
    jeszcze jeden filtr ze szkla.

    Tmek

  • 6. Data: 2009-05-21 16:30:26
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote in message

    > Są dwa różne lenspeny.

    Dosc dawno temu zdazylem zauwazyc, ze Lenspenow jest
    znacznie wiecej niz jeden - ten do matryc nazywa sie SensorKlear,
    ale pracuja na tej samej zasadzie.
    Ten do szkiel to calkiem fajna, poreczna zabawka i sam go uzywam,
    natomiest, dopoki slon nie opluje mi matrycy to do aparatu nie wloze
    juz zadnego sprzetu czyszczacego, bo pozniej nagle pojawiaja sie
    na matowce rozne pylki i wloski.
    see_you

  • 7. Data: 2009-05-21 19:53:47
    Od: j...@a...at

    On 20 Mai, 21:36, "Piter S." <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > czyszcząca pozostawia czarny osad (pyłek).
    > Czy to normalne, czy też reklamować piórko?

    lenspen czysci pylkiem
    to normalne.
    to jest istota tego piora - w odroznieniu od srodkow plynnych.

    ale jak dotknales reka i zassal tluszcz to mozesz kupic nastepny.
    w dalszej kolejnosci bedztie brudzil obiektyw / matryce

  • 8. Data: 2009-05-21 22:01:54
    Od: Willow <w...@p...fm>

    j...@a...at pisze:

    > lenspen czysci pylkiem
    > to normalne.
    > to jest istota tego piora - w odroznieniu od srodkow plynnych.

    Możesz rozwinąć? Nie bardzo rozumiem.

    willw

  • 9. Data: 2009-05-21 22:30:06
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    http://www.youtube.com/watch?v=Dzcj2HX5QHE

  • 10. Data: 2009-05-22 16:39:02
    Od: j...@a...at

    On 22 Mai, 00:01, Willow <w...@p...fm> wrote:

    > Możesz rozwinąć? Nie bardzo rozumiem.
    >
    > willw

    w kapsulce pojemniczku znajduje sie gabka.
    jest ona nasycona tym mikropylkiem. ma on wlasnosci adchezyjne.
    przed uzyciem obracasz pioro dookola w tym pojemniczku , zostaja
    nabrane na tarcze te czyszczace pylki.
    jezdzisz ta tarcza po szkle / matrycy , pylki zawrtae w tarczy
    zbieraja zanierczyszczenia. PO uzyciu ponownie w pojemniczku obracasz
    piorem dookola.
    w miare czasu stezenie syfu i tluszczu w gabce rosnie , tzn pylek
    bedzie coraz mniej czysty.
    Nawet po dlugotrwalym uzyciu bedziesz natluszczal szkla.
    co jakis czas trzeba lenspen zmienic.
    pytanie jest czy dotykajac go reka nabral tluszczu z jej powierzchni i
    ile.
    To moze byc calkiem spora ilosc , odpowiadajaca moze nawet
    kilkudziesieciu czyszczeniom.