  • 1. Data: 2009-05-21 07:13:43
    Temat: Sony A300 to najlepsza lustrzanka amatorska na świecie
    Od: "Matt " <m...@N...gazeta.pl>

    Wpisujcie miasta

  • 2. Data: 2009-05-21 07:29:26
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Matt:

    > Wpisujcie miasta

    Moskwa

  • 3. Data: 2009-05-21 07:30:44
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > Wpisujcie miasta

    Na wsi gorzej się sprawdza, nie jest najlepsza ! :):):)
    Słabo uszczelniona, kolor też nie taki :(
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-05-21 09:03:01
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Matt " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Wpisujcie miasta

    Zawsze mówiłem że na grupie jest za mało dowcipów a tu prosze :)))

  • 5. Data: 2009-05-21 09:20:48
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    waldek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Na wsi gorzej się sprawdza, nie jest najlepsza ! :):):)
    > Słabo uszczelniona, kolor też nie taki :(
    > Pozdrawiam

    Zawsze można zakamuflować:
    http://allegro.pl/item632411745_chusta_apaszka_banda
    mka_moro_kamuflarz.html

    Wpisujcie miasta i wsie!

  • 6. Data: 2009-05-21 09:46:58
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Matt napisał(a):

    > Zawsze można zakamuflować:
    > http://allegro.pl/item632411745_chusta_apaszka_banda
    mka_moro_kamuflarz.html

    > Wpisujcie miasta i wsie!

    A partyzanci z leśnych obozów mogą się wpisywać?

    wer

  • 7. Data: 2009-05-21 09:53:50
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha Mateusz Ludwin napisał tak:

    > Moskwa

    no i wydalo sie
    --
    http://www.demotywatory.pl/komentarze/2330
    W tablicę kluczyk raz i dwa

  • 8. Data: 2009-05-21 10:47:31
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Wpisujcie miasta

    czy właśnie takich określa się mianem 'dzieci neostrady' ;-D

  • 9. Data: 2009-05-21 10:53:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Matt napisał(a):

    > Wpisujcie miasta

    Port Kosmiczny Włoszczowa przyłącza się do tej akcji i oferuje
    posiadaczom Sony A300 limitowany, promocyjny talon podróżny na
    Marsa, Wenus lub dowolny wybrany księżyc Saturna.
    Rezerwacji proszę dokonywać z poziomu menu aparatu ;)

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 10. Data: 2009-05-21 11:53:59
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Matt'