-
X-Received: by 10.157.15.139 with SMTP id d11mr544420otd.12.1473945866850; Thu, 15
Sep 2016 06:24:26 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.15.139 with SMTP id d11mr544420otd.12.1473945866850; Thu, 15
Sep 2016 06:24:26 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.high
winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!m9no341888
qte.0!news-out.google.com!b4ni1633iti.0!nntp.google.com!u18no547324ita.0!postne
ws.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 15 Sep 2016 06:24:26 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <57da8b0a$0$12544$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.213.223;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.213.223
References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<nr6igm$7vp$1@usenet.news.interia.pl>
<a...@g...com>
<nr7403$btd$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<nr81ia$20f$1@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<nr9343$88l$1@node2.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<nr99s4$88l$4@node2.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<nr9dq1$vgh$1@dont-email.me>
<a...@g...com>
<nr9ofl$8gq$1@dont-email.me> <nr9pbg$snd$2@node2.news.atman.pl>
<1skgk73ca52cy.qasdpvf5j2zl$.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
<b...@g...com>
<a...@g...com>
<a...@g...com>
<57da8b0a$0$12544$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Thu, 15 Sep 2016 13:24:26 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2748
X-Received-Body-CRC: 2834475575
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588581
[ ukryj nagłówki ]Pytanie ile mieli swoich przed wojna. To raczej duze panstwo i oparte wtedy na
transporcie kolejowym. Duze straty mieli jak niemcy szli do przodu. Po przeniesieniu
produkcji za Ural to co sluzylo tam do transportu nie bylo niszczone w wyniku dzialan
wojennych. Tylko to co dowozilo na front bylo zagrozone, i to o wiele mniej niz u
niemcow. Po radzieckiej stronie frontu w zasadzie nie bylo niemieckiej partyzantki co
by tory rozkrecala. Za to po niemieckiej stronie frontu zrodla mowia o kilkuset
tysiacach radzieckich zolnierzy walczacych w zorganizowanej partzantce.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=