  • Data: 2016-09-15 23:19:13
    Temat: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:57da8b0a$0$12544$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dostali parowozy z USA, to fabryka parowozow (w delegacji) mogla sie zajac
    > inna produkcja.
    >
    > No ale wychodzi na to, ze do Berlina wjechali na radzieckich czolgach i
    > amerykanskich ciezarowkach.
    > No i w amerykanskich butach. Bo Shermany owszem byly, ale sie estyma nie
    > cieszyly.

    Czytałem, że Shermany trafiały do lepszych jednostek i były dobrze oceniane.
    Ocena zależy też od wersji Shermanów, jakie docierały do ZSRR. Zaraz po
    dostawie czołg mógł być dobrze oceniany w porównaniu do aktualnej wersji
    T-34, a po roku okazywał się słabszy wobec udoskonalonego T-34 i
    niewystarczający do walki z nowymi typami czołgów niemieckich.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba