eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzołg (diesel) na LPG :-)Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <7...@g...com>
    <bg8df17pcc77$.1h4aahh6mqchv.dlg@40tude.net>
    <d...@g...com>
    <nr650v$cip$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <nr6igm$7vp$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <nr7403$btd$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nr81ia$20f$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <nr9343$88l$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <nr99s4$88l$4@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <nr9dq1$vgh$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <nr9ofl$8gq$1@dont-email.me> <nr9pbg$snd$2@node2.news.atman.pl>
    Date: Wed, 14 Sep 2016 23:23:11 +0200
    Message-ID: <1skgk73ca52cy.qasdpvf5j2zl$.dlg@40tude.net>
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1473888292 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15188 89.77.179.152:12345
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588556
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 13 Sep 2016 22:59:31 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > W dniu 2016-09-13 o 22:44, masti pisze:
    >
    >>> Uwazam ze duzo. Ty mozesz uwazac ze nic wspolnego nie ma. Polska to wolny kraj.
    >>
    >> czyli jak zwykle chlapnąłeś coś bez sensu a teraz robisz uniki
    >>
    > Będę złośliwy. T34 był napędzany silnikiem lotniczym.
    > Orientujecie się ile godzin pracy miały wytrzymać wojskowe
    > silniki lotnicze ? Kolejne pytanie dlaczego tak mało ?
    > I gąsienicami ani kwadratowymi kołami tego nie wyjaśnicie. :-)

    No tak, ale ciągle mówimy o czołgach z II wojny światowej, w dodatku
    radzieckich.
    Produkowanych w czasie wojny, w warunkach ogromnego niedoboru materiałów i
    z przeznaczeniem prosto na front gdzie 150h przetrwał pewnie tylko Rudy
    102.

    Bardziej współczesna konstrukcja radziecka:
    T-72 (lata 70-te), silnik W-46 resurs 2400h. Silnik W-46-6 jeszcze dłużej.
    http://militarium.net/t-72-do-t-90-ewolucja-podstawo
    wego-czolgu-zrss-i-rosji/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: