eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzołg (diesel) na LPG :-)Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
    Date: Mon, 12 Sep 2016 13:54:06 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <nr650v$cip$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <57d28905$0$12546$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <nqv2n3$vm2$1@node1.news.atman.pl>
    <57d3dcca$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <nr1mae$44a$1@node2.news.atman.pl>
    <1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
    <nr265n$jkv$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <nr3l99$uqu$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <7...@g...com>
    <bg8df17pcc77$.1h4aahh6mqchv.dlg@40tude.net>
    <d...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1473681247 12889 83.15.205.22 (12 Sep 2016 11:54:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Sep 2016 11:54:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588390
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-09-12 o 00:09, Zenek Kapelinder pisze:
    > Duza, znajdz sobie wykres predkosci liniowej lancucha w przekladni lancuchowej w
    zaleznosci od ilosci zebow.
    >

    Ale problem jest z gąsienicami i ich napędem.
    Silnik "nie wie", co jest napędzane.
    Owszem, mogą być ostre zmiany obciążenia spowodowane np. napędem
    sprzęgieł poszczególnych gąsienic, czy taranowaniem przez czołg
    przeszkody - ale we współczesnych skrzyniach DSG, gdzie jest jakiś
    dziwny pęd do jak najszybszej zmiany biegów bywa podobnie.

    Oczywistym jest, że taki sam silnik wsadzony do lokomotywy ma o niebo
    lepsze warunki - wszak napędza tylko "elektrownię" - nie ma szybkich
    zmian obciążenia.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: