-
Data: 2016-09-13 18:06:52
Temat: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
Dnia Sun, 11 Sep 2016 01:49:22 +0200, RadoslawF napisał(a):
>>>> W czasie wojny T34 miał teoretycznie 100 godzin na silnik
>>>> i tysiąc kilometrów na układ jezdny.
>>>> Praktyka wykazywała 60 godzin na silnik i maks dwieście
>>>> kilometrów na układ jezdny.
>>
>>> Od czasów T34 myślę że sporo się zmieniło w dziedzinie motoryzacji
>>> pancernej :)
>
>> Resurs na silnik wzrósł do 150 godzin. Faktycznie sporo.
>Dziwnie to brzmi.
>Stosunek pojemności do mocy nie odbiega od np. ciężarówek, a wręcz
>silniki
>w czołgach są mniej wysilone niż współczesne ciężarówki.
>Dziwię się więc dlaczego te w czołgach miałyby wymagać remontu
>kapitalnego
>co chwilę.
Jesli chodzi o T-34, to cos mi sie kolacze, ze filtry powietrza byly
tak jakies bardzo kiepskie, no i silnik na piasku pracowal :-)
http://tankarchives.blogspot.com/2013/04/aberdeen-t-
34-and-kv-1-test.html
>>> Do tego jeszcze może co innego być zużycie w czasie wojny, a co
>>> innego
>>> nawet poligonowe.
>
>> Różnica polega na metodzie dojazdu. Na poligon czołgi są dowożone,
>> na pole bitwy muszą dojechać same.
>Raczej myślałem o możliwościach serwisowych.
>Na wojnie nikt się nie będzie przejmował że coś tam zaczęło dziwne
>dźwięki
>wydawać, a warunkach poligonowych jednak sprzęt zawsze można wycofać.
W 1941/42 to niemal prototypy byly i jeszcze sporo niedopracowanych
rzeczy mialy, ktore w przyszlosci byly ulepszane.
To tez moglo zawazyc na opinii.
Nie musi silnik zawiesc, wystarczy, ze rozrusznik padnie ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.09.16 18:35 Shrek
- 13.09.16 18:41 Shrek
- 13.09.16 19:09 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 19:42 masti
- 13.09.16 20:12 T.
- 13.09.16 20:16 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 20:49 Shrek
- 13.09.16 22:44 masti
- 13.09.16 22:49 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 22:52 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 22:56 RadoslawF
- 13.09.16 22:59 RadoslawF
- 13.09.16 23:00 masti
- 13.09.16 23:04 masti
- 14.09.16 02:12 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?