  • Data: 2009-03-05 21:32:21
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 5 Mar 2009 09:24:13 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Choćby taka że gasisz auto i wysiadasz, dowolne HTC musisz porozpinać.
    > Jak chcesz porozmawiać, to musisz się wytapać z nawigacji do telefonu w tym
    > czasie telefon gada rozmówcą, a nie Janiną, do htc musisz dokupić mapy,
    > uchwyt, ładowarkę. Jak Ci się popsuje telefon to nawet do serwisu nie
    > trafisz ;)

    Mam nieodparte wrażenie, że nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz...
    Albo twoje pojęcie oscyluje wokół poziomu "nikłe". Co nie przeszkadza ci
    wydawać sądy.
    1. przychodzące połaczenie "zakrywa" nawigację
    2. są i od początku były kompletne zestawy z telefonem HTC, uchwytem,
    zasilaczem, kartą i licencją na nawigację. Wystarczyło wybrac odpowiedni, a
    nie pierwszy z brzegu
    3. są uchwyty od razu ze złączem - wystarczy wyjąć telefon. Majac bez
    złacza, trzeba dwa ruchy - odpięcie kabla i wyjęcie. Podpowiem - w
    porównaniu np. z wysunięciem TomToma One z uchwytu to jest bajka - bo TTOne
    nie wyjmiesz jedną ręką, chyba, ze razem z przyssawką (ale wtedy nie
    zainstalujesz jedną ręką)

    > Takie guziki na kierownicy do sterowania funkcjami samochodu.

    I jest jakaś nawigacja która z tym współpracuje? Serio? ale masz jakieś
    wsparcie?

    > Do nawigacji online?

    Owszem, nie. Zazwyczaj są to rozwiązania z mapami we własnej pamięci,
    natomiast ściągają live informacje drogowe i o suszarkach, np. wypasione
    wersje Road Angel.
    Czyli specjalizowane urządzenie zataczają koło i zaczynają się zbliżać do
    tego co ja mam w kieszeni.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,