  • Data: 2009-03-06 08:50:04
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem że sam telefon lub cały zestaw były w tej samej cenie? Nie?
    > No to gdzie mam nigłe pojęcie ze stwierdzeniem dokupić?
    > Bo jeśli telefon kosztuje 500zł a zestaw z mapami i uchwytami 1000zł no to
    > łatwo policzyć że za 500zł dokupujemy resztę.

    NIE, telefon był w zestawie z AM, cena była jedna bo wtedy nie istniała
    możliwość zakupu 'gołego' telefonu. A 1000zł to chyba kosztował dla ciecia
    który wysyła 50smsów dziennie, a abonament ma za 20zł. Dla normalnych ludzi
    korzystający z telefonów był nawet za 499zł, a znam takich co go mieli za
    1zł.

    > Ale Tomtom ma tą zaletę że w ogóle go nie musisz wyjmować np tydzień, co
    > nie przeszkadza Ci wyjść ze samochodu z telefonem - to miałem na
    > myśli że nie musisz nic porozpinać.

    LOL, szczególnie jak parkujesz gdzieś w obcym mieście i w 30 min ktoś ci
    opierdoli auto jak kumplowi na parkingu pod Chorzowskim ZOO. /płatnym
    parkingu/