  • Data: 2009-03-05 22:08:14
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Szadzik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ty to masz problemy, rozumiem ze mape Mongolii i Ganonu tez wozisz ze
    > soba a noz tam pojedziesz i w roamingu :)

    Zdarza Ci się podróżować? Wyobrażasz sobie jakie były koszty, mojego
    wyjazdu do US gdy musiałem tam korzystać z 3G do ściągania lokalizacji?
    Ja sobie wyobrażam, bo tak musiałem zrobić będąc tam i wiesz ile mnie to
    kosztowało? Około 3x tyle, co zakup AM z mapami EU. Chcesz mi
    powiedzieć, że mam tak zawsze robić? Nie, następnym razem kupię program
    do GPS jadąc tam.

    Szadzik.