  • Data: 2009-03-06 09:28:25
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zaniżyliśmy kulture tej dyskusji do granic przyzwolitości. na koniec
    > zobacz sobie moje zdjecia zrobione jakieś pół roku temu, ekranu 2.8 cala
    > 320x240 i 2.8 cala 640x480. napisałbym "uwierz"... ale to bez celu. Ty
    > doskonale wiesz, ze takie urządzenia sie produkuje i sprzedaje. nie tak
    > dużo jak iPhonów, ale gdyby przeczytanie małych literek było niemozliwe-
    > nikt by tego nie kupował....

    Oczywiscie ze odczytanie strony WWW "na szerokosc ekranu" na 2,8 cala to
    bzdura niezaleznie od rozdzielczosci.

    > oto link urządzenie miało gps sifstar3(mniejsza o pisownie) 640x480,
    > latarke i aparat z makro. brak poziomnicy, klawiatury i multitoucha, i
    > G3. koszt, poniżej 500zł.
    > http://picasaweb.google.pl/Tomasz072/Allegro?feat=di
    rectlink

    No i zamiast WM sie nada akurat ma wszystko co WM :) ba nawet ten sam OS
    pewnie

    No i ten cios:

    Sygic wprowadza na rynek aplikację Sygic Mobile 2009, która zgodna jest
    telefonem Apple iPhone 3G. Aplikacja korzysta z map firmy Tele Atlas,
    gwarantujących 97% pokrycia polskich dróg oraz miliony punktów POI w
    całej Europie, Środkowym Wschodzie, obu Amerykach, Rosji, a w tym roku
    także w Indiach i Chinach.

    Wspomniane punkty orientacyjne POI poukładane są w 70 logicznych
    kategorii. Nawigacja możliwa jest zarówno w pionowej jak i poziomej
    orientacji ekranu. Dostępny jest widok tradycyjny i 3D oraz komunikaty
    głosowe krok-po-kroku. Obecnie firma negocjuje możliwość pojawienia się
    aplikacji a App Store. Cena aplikacji to 79 dolarów dla mieszkańców USA
    i 79 euro dla mieszkańców Europy.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/