  • Data: 2009-03-06 11:46:35
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Czyli jednak nie masz pojęcia.. ale jednak wydajesz sądy

    Aha wtedy się całość po prostu wiesza :)

    > Różnica była rzędu kilku procent, w tym licencja. Całość wychodziła
    > znacznie taniej niż kupowane oddzielnie. Zresztą przykładem jest SPV m650 z
    > Automapą - różnica była poniżej 100 zł

    Porozmawiaj z jakimś handlowcem jak się ustawia ceny, aby nie opłacało się
    kupić gołego pda i wyrwać 100zł więcej.

    > Fakt, tu masz absolutną rację. Jak zostawisz w samochodzie to absolutnie
    > nie musisz nic rozpinać, inni przyjdą i rozepną za ciebie. Ale pozwolisz,
    > że nie skorzystam z tego rewolucyjnego podejścia.

    Fakt, wyjmą ją Ci z kieszeni lub wyrwą z ręki lub skroją auto dla caraudio,
    jak bym miał tak myśleć to powinienem w ogóle nie mieć telefonu i samochodu.

    > Brawo Jasiu.

    Jasiu jest w sąsiednim podwątku ;)

    > Co za odkrycie. Wiec skoro jednak dedykowane nawigacje idą w
    > kierunku bycia telefonem, to pozwolisz, że ja wybiorę krótszą drogę - bo ja
    > już jestem u celu tej podróży. CBDU.

    Nie idą w stronę bycia telefonem, w laptopy też montują karty gsm i jakoś
    nikt z laptopem przy uchu nie spaceruje po mieście, montują w moduły śledzenia
    samochodów, montują w routery itd. A Ty jesteś na etapie
    all-in-one, byłem tam kiedyś, ale mi sie odwidziało, np użytkowania tego
    samego samochodu sportowo i do codziennej jazdy. Nie od dziś wiadomo że
    jak coś jest do wszystkiego...

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***