  • Data: 2009-03-06 09:41:16
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Mar 2009 08:44:13 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >Wzięta na abonament to jak rozłożona na raty, a rejestrować gdzie się
    >było służbowym telefonem to pewnie mało kto chce ;)

    Wiesz- ja jakoś nei mam problemu z tym by mój pracodawca wiedział
    gdzie jestem. Po prostu to kwestia odpowiedzialności a nei
    uśmnieszków.

    >Ale jeździłeś z dedykowaną, czy tak sobie twierdzisz że to
    >przerost formy?

    Jeździłem. I twierdzę ze dedykowana nawigacja w porównaniu z
    telefonami który używam w tej chwili to przerost formy nad treścią.

    >Bo mi pasuje np zgasić silnik i wyjść z auta, bez walki z kabelkiem,
    >odpinaniem z uchwytu telefonu itd. Miało to sens kilka lat temu,

    A z telefonem tego nie mogę???

    >gdy nie było alternatywy. Zasilanie do pda, zasilanie do gps, kabel
    >danych i cienka mapa. Teraz za 300zł masz gotowy zestaw, montujesz i
    >już.

    Wiesz - ja jakoś nie dostrzegam by było to uciązliwe. Bo wbrew temu co
    piszesz to jeden kabelek (zasiolanie) po włożeniu do uchwytu. Cienkie
    mapy? Raczej dedykowana nawigacja jest cienka bo zwykle ma jedną
    dedykowaną aplikację. Wbrew pozorom z PDA czy telefonem mam wybór.

    Zdrówko