eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G? › Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Date: Mon, 24 Nov 2014 07:31:09 -0600

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.8182898249155330237@news.neostrada.pl
    > W moim przypadku funkcyjne i czasowe użycie PC w stosunku do smartfona
    > jest jak 20/80. PC używam tylko do programowania i tylko
    > z powodów wygodniejszej klawiatury. Wszystkie pozostałe rzeczy ma
    > smartfonie. Np. nie wybrażam sobie, żebym musiał zasiadać przy PC
    > (a co gorsza go włączać!) aby móc czytać/pisać na usenet.

    A ja myślę, że gdybyś do usenetu zasiadł przed porządnym ekranem
    peceta gdzie widziałbyś lepiej kto komu na co odpisuje i nie musiał
    ograniczać się do interpretacji ostatniej odpowiedzi to Twoje teksty
    mogłyby się poprawić nieco na jakości merytorycznej...
    Widać, że mały ekranik smartfona wpływa negatywnie na to co piszesz
    bo gubisz kontekst wypowiedzi i nie masz łatwego dostępu do cytatów
    II i III generacji ustanawiających szerszy kontekst Twojej wypowiedzi.

    Co do programowania na pececie to jestem prawie pewny, że
    nie *tylko* o klawiaturę chodzi więc nas tu nie bujaj :-)))
    Pecet wygrywa nad smartfonem przy programowaniu faktem
    że można mu podłączyć 2-3 duże monitory na których widać
    więcej przy pisaniu programów... :-)

    Ja tak samo jak Ty nie wyobrażam sobie programowania
    na smartfonie - mam w biurze dwa duże monitory o dużej
    rozdzielczości i przydałoby się czasem aby mieć jeszcze 2...
    Zwłaszcza gdy analizujesz duży program napisany przez
    kogoś innego i musisz się połapać co gdzie i kiedy się dzieje...
    Datasheet scalaka na jednym monitorze, programy na 2-3 innych :-)

    Swoją drogą do mojego iPhone mogę podłączyć jaką tylko chcę
    klawiaturę BT - najbardziej wyśmienitą jaką tylko sobie zamarzę.
    Twój smartfone tego nie obsługuje? LOL!
    A to pech, mógłbyś na nim pisać swoje programy ;-)