eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G? › Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
  • Data: 2014-11-25 00:07:27
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Nov 2014 20:35:01 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Czym się różni pisanie w usenecie, pisanie maila ew. używanie
    >kominiakatora (na smartfonie)? Do tego służy smartfon.

    Rozni sie WYGODA. Robienie wiekszoci rzeczy na smartfonie jest
    niewygodne. Na przykald czytanie malutkich literek. Na przykald
    debilna klawiatura. Dobzre bylo gdy smatrfony mialy fizyczna
    klawiature, ale je "udoskonalono". Sproboj na smartfone poczytac plik
    pdf, an przykald artykul techniczny lub naukowy. Pzreciez to czysta
    masturbacja. Podobnie jak uzywanie Kindla czy ogladanie filmow.
    Sproboj skorzystac z Office, an przykklad Excela. To znow masturbacja

    Ja rozumiem ze niektozy sa w swych smartfonach zakochani, ale
    niekoniecznie kazdy musi

    A.L.