eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G? › Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
  • Data: 2014-11-25 02:02:38
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    news:cae77a9clft9l6fq5jgu4ch541gfd3sr01@4ax.com...
    > Rozni sie WYGODA. Robienie wiekszoci rzeczy na smartfonie jest
    > niewygodne. Na przykald czytanie malutkich literek.

    Czasem nie jest to aż tak niewygodne aby się powstrzymywać
    od czytania wtedy gdy w ten sposób zaoszczędzisz trochę czasu.
    Zwłaszcza jak jesteś jeszcze względnie młody i masz względnie
    dobry wzrok to te małe literki są bardzo dobrze czytelne.

    Jeśli Ty masz z tym problem to może sprawdź swoje okulary?
    Jak nie odnawiałeś szkieł rok-dwa to może czas na wizytę u okulisty?

    > Na przykald debilna klawiatura. Dobzre bylo gdy smatrfony
    > mialy fizyczna klawiature, ale je "udoskonalono".

    Akurat dzięki możliwości wyświetlenia tylko tych klawiszy
    które są aktualnie potrzebne na ekranie klawisze mogą być
    większe niż te "mechaniczne" i mi się pisało dużo gorzej
    na mechanicznej klawiaturze na blackberry czy samsungowym
    blackjacku. Wiem, że Ty pewnie mówisz o takiej klawiaturze
    na całą powierzchnię smartfona, wysuwaną spod ekranu...
    Ale mało kto dziś godziłby się na takie ogromne gabaryty smartfona.

    > Sproboj na smartfone poczytac plik pdf,
    > an przykald artykul techniczny lub naukowy. Pzreciez to czysta
    > masturbacja. Podobnie jak uzywanie Kindla czy ogladanie filmow.
    > Sproboj skorzystac z Office, an przykklad Excela. To znow masturbacja
    >
    > Ja rozumiem ze niektozy sa w swych smartfonach zakochani, ale
    > niekoniecznie kazdy musi

    Smartfone nie jest ani dla wszystkich ani do wszystkiego,
    ale to nie powód aby go używać TYLKO do dzwonienia
    a tych którzy chcą, umieją i lubią wykorzystywać go do
    czegoś więcej niż telefon wyzywać od wariatów :-)