eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G? › Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
  • Data: 2014-11-24 14:17:43
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.8378718717482256130@news.neostrada.pl

    > Nietrafiony przykład z tymi apkami bo w Amdroidzie aktywne jest tylko ta
    > cześć aplikacji (activity), która jest na ekranie. Reszta jest zamrożona
    > przez scheduler i zostanie aktywowana tylko po ponownym wywołaniu na
    > wierzch. Stosowanie tutaj analogi PC, w której uruchomione aplikacje
    > rezydują w pamięci i są aktywne jest mocno nietrafione.

    Znowu mocno tniesz cytaty II i III generacji i być może to powoduje
    że gubisz kontekst wypowiedzi z I generacji cytatu na którą odpisujesz...
    Odpisywałem panu A.Lewando... na jego pytanie brzmiące:
    "A po ch... owtwierac tyle aplikacji? NA TELEFONIE?"

    Mówiliśmy o OTWIERANIU dużej ilości aplikacji i zajmowaniu pamięci
    operacyjnej. Bo jak sam wiesz, to czy aplikacja jest zamrożona czy
    aktywna to i tak pamięć operacyjną okupuje, aby możliwe było jej
    szybkie "odmrożenie" (zaktywowanie) w razie potrzeby...

    A więc jak aktywnie używasz smartfona do wielu innych czynności
    (oprócz dzwonienia) to szybko pamięć operacyjną zapełnisz appkami
    które otwierasz i fakt że następna otwarta aplikacja będzie potrzebować
    pamięci spowoduje akcje wymiatania z pamięci operacyjnej apek które
    od dawna nie są aktywne... I telefon zacznie przymulać.

    > Podsumowując jak w swoim przykładzie możesz wywoływać pierdyliad aplikacji
    > to w pamięci będzie kilka a z reguły aktywna jest tylko jedna, ta na
    > ekranie.

    Ale proces wymiatania ich z pamięci i całe zarządzanie tą pamięcią
    będzie muliło i sprawiało szybko że telefon będzie się męczył
    i pracował powolnie przed oczami użytkownika...