eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G? › Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
  • Data: 2014-11-24 17:03:32
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Nov 2014 07:17:43 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Znowu mocno tniesz cytaty II i III generacji i być może to powoduje
    > że gubisz kontekst wypowiedzi z I generacji cytatu na którą
    odpisujesz...
    > Odpisywałem panu A.Lewando... na jego pytanie brzmiące:
    > "A po ch... owtwierac tyle aplikacji? NA TELEFONIE?"

    Tak, dokładnie na to odpowiedziałem. Bo twój teksty sugeruje, jakby
    kolejne uruchamianie aplikacji miało powodiwać mulenie.

    > Mówiliśmy o OTWIERANIU dużej ilości aplikacji i zajmowaniu pamięci
    > operacyjnej. Bo jak sam wiesz, to czy aplikacja jest zamrożona czy
    > aktywna to i tak pamięć operacyjną okupuje, aby możliwe było jej
    > szybkie "odmrożenie" (zaktywowanie) w razie potrzeby...

    Powyższe świadczy o tym, że nie masz bladego pojęcia o zarządzaniu
    pamięcią i dlaczego bardziej efektywnie jest, gdy wykorzystywany
    ram jest w 80-90% a nie w 20%.

    > A więc jak aktywnie używasz smartfona do wielu innych czynności
    > (oprócz dzwonienia) to szybko pamięć operacyjną zapełnisz appkami
    > które otwierasz i fakt że następna otwarta aplikacja będzie
    potrzebować
    > pamięci spowoduje akcje wymiatania z pamięci operacyjnej apek które
    > od dawna nie są aktywne... I telefon zacznie mulić

    Chyba iphone, na swoim telefonie mam kilkadziesiat serwisów + ze 20
    najczęściej używanych aplikacji i żadnego zamulania nie odczuwam.

    > Ale proces wymiatania ich z pamięci i całe zarządzanie tą pamięcią
    > będzie muliło i sprawiało szybko że telefon będzie się męczył
    > i pracował powolnie przed oczami użytkownika...

    j.w. To raczej projekcja twojej wyobraźni jak to się może odbywa.

    --
    Marek