eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G? › Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
  • Data: 2014-11-25 10:04:04
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Nov 2014 17:07:27 -0600, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Rozni sie WYGODA. Robienie wiekszoci rzeczy na smartfonie jest
    > niewygodne.

    Przyzwyczajenie kreuje wygodę. Ja się przyzwyczaiłem.

    >Na przykald czytanie malutkich literek.

    Literki można powiększyć, widok dostosować.

    > Na przykald
    > debilna klawiatura. Dobzre bylo gdy smatrfony mialy fizyczna
    > klawiature, ale je "udoskonalono".

    A ktoś jeszcze pisze klasycznie na smartfonie litera po literze?
    Wygodny jest swype, pisze się szybko i bez błędów, można też
    dyktować.
    Z całym szacunkiem, ale biorąc pod uwagę liczbę literówek jakie
    robisz w swoich postach pisząc na klasycznej klawiaturze, nie
    powinieneś twierdzić, że klawiatura klasyczna jest najlepsza, skoro
    nawet z nią sobie nie radzisz.

    > Sproboj na smartfone poczytac plik
    > pdf, an przykald artykul techniczny lub naukowy.

    Pdfy techniczne często czyta się fragmenrami, które nas interesują.
    Taki przykład z życia: ostatnio jadąc samochodem obmyślałem plan
    użycia timera w mcu w pewnym układzie, który projektuję. Do
    zweryfikowania pomysłu brakowało mi pewnego detalu, którego nie
    pamiętałem a który jest w dokumentacji. I co, mam czekać godzinę
    zanim dojadę do domu, włącze pc, poczekam aż wstanie i tylko po to
    by przeczytać jeden akapit z pdfa?? Po prostu na najbliższym
    czerwonym świetle otwieram plik na smartfonie przeskakuje do
    konkretnej strony, powiekszam fragment (jak wolisz),i już wiem to co
    chciałem. Zajęło mi to kilkanaście sek. Pożytecznie spędziłem czas
    na czerwonym świetle.

    >Podobnie jak uzywanie Kindla czy ogladanie filmow.

    No całych filmów to jasne, że nie (chociaż mam kolegę który tego
    przed snem ogląda, łatwiej mu zasnąć) ale kótkie filmiki czemu nie?
    I znowu historia z życia: ostatnio obiegł skrzynki mailowe filmik z
    amerykańskiego drona nad państwem islamskim przedstawiającego swoiste
    tete-a-tete z osłem. I co mam biegać znowu do pc aby obejrzeć 20
    sekundowy filmik?

    > Sproboj skorzystac z Office, an przykklad Excela. To znow
    masturbacja

    Chciałem odpisać "robię to na codzień", ale się powstrzymałem. Mniej
    dosadnie sformułuj myśl ;)
    Excel czy office podobnie jak pdf, okazjonalnie.

    > Ja rozumiem ze niektozy sa w swych smartfonach zakochani, ale
    > niekoniecznie kazdy musi

    Ja nie wiem czy ta masturbacja (wg.Twojej oceny) to zakochanie. Dla
    mnie smartfon to narzędzie, które jest bardzo przydatne bo zastępuje
    niewygodnego, nie tylko pod względem rozmiarów, pc/laptopa.

    --
    Marek