eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
  • Data: 2014-11-25 00:03:01
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Nov 2014 19:12:49 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Dlaczego taki krytyczny jesteś w tym temacie ?
    >
    >Czemu Ci się nie podoba, że ludzie efektywnie wykorzystują nowoczesne
    >narzędzia do których mają dostęp?
    >
    >Nikt Cię nie zmusza abyś Ty korzystsł ze swojego smartfona inaczej niż
    >korzystasz z niego dzisiaj - Ty też postaraj się być tolarancyjny dla
    >innych...
    >
    >Nie zaniżaj i Ty poziomu kultury na tej grupie: unikaj proszę sugestii
    >psychiatrychnych bo to niezbyt ładne było z Twojej strony...

    Nie wiem co ja zanizam. Dla mnei smartfon to telefon z dodatkami. Co
    wiecej, nie mam do niego stosunku emocjonalnego, nie zegnam go czule
    ba dobranoc i nie glaszcze pieszczotliwie. To taki sam pzredmiot
    uzytkowy jak mlotek. Albo nocnik nadaje sie do tego do czego sie
    nadaje

    Poza tym jak chce kupic dom, to nei szukam domow w trakcie rozmowy
    telefonicznej. Scenariusz ktory pzredstawiles to nonsens. Ludzie sie
    tak nei zachowuja

    A.L.