-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
Date: Thu, 07 Mar 2013 21:50:25 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 69
Message-ID: <khauii$esd$1@node1.news.atman.pl>
References: <kh78cr$h34$1@mx1.internetia.pl> <kh8720$j8p$1@node1.news.atman.pl>
<5137a542$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<khao1t$7ig$1@node1.news.atman.pl>
<5138ef36$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011183174.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1362689426 15245 31.11.183.174 (7 Mar 2013 20:50:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Mar 2013 20:50:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
Thunderbird/17.0.3
In-Reply-To: <5138ef36$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485376
[ ukryj nagłówki ]On 2013-03-07 20:49, Artur Maśląg wrote:
> Twoje chcenie tak naprawdę mnie (i nie tylko mnie) nie interesuje.
> Podobnie jest z moim - innych to średnio interesuje, bądź wcale. Na
> zwykłej krajówce (jednojezdniowej) jest ograniczenie do 90km/h.
> Wyprzedać można wtedy, kiedy ma to uzasadnienie i są ku temu stosowne
> warunki.
Na ta wypowiedz patrze tak - gdyby w przepisach bylo 120 to bys tu
spiewal 120 a gdyby bylo 70 to bys spiewal 70 i powtarzal, ze ciebie
"nie interesuje".
A moze warto sie zainteresowac troche, bo to co nizej piszesz to raczej
zalozenia teoretyczne, ktore calkiem czesto nie sprawdzaja sie w praktyce.
>
>> A w tej chwili tak nie jest - duzo rozjazdow, gdzie nikt nie skreca
>
> Znajdź choć taki jeden...
Nikt oznaczalo tu rzecz jasna "sporadycznie", na tyle zadko, ze robienie
wysepek, rozjazdow i dodatkowego pasa jest nieuzasadnione (tzn. nie
nastepuje zadne tamowanie ruchu jak 1 samochod na godzine tam skreca -
albo i nawet mniej niz 1).
>> oraz
>> wysepek stawianych tam gdzie byloby wystarczajaco miejsca na manewr
>> wyprzedzania.
>
> Wysepki są azylem i mają zasadniczo uniemożliwić wyprzedzanie
> w takich miejscach.
Wiem, i wlasnie do tego sie odnosze. Jest ich za duzo i w miejscach,
gdzie nie ma to uzasadnienia.
Dobrym przykladem jest kawalek DK10 pomiedzy Toruniem a Lipnem (im
blizej Torunia tym gorzej). Taka droga nie da sie sprawnie poruszac - i
wcale nie mowie o demonicznej predkosci a raczej jak pisalem 100-110.
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=KDcWWaIHcdM#t=27s
Jasnym jest, ze tego nie pochwalam i jest to naganne oraz niczym
usprawiedliwic sie nie da. Niemniej jednak, gdyby te wysepki linie i
rozjazdy byly tam gdzie rzeczywiscie sa potrzebne byc moze nikt by nie
mial nawet okazji to takich wyczynow.
>
> Zacznij od tego miejsca - wyprzedzanie na skrzyżowaniach, przed nimi,
> na podwójnych itd. to są miejsca, gdzie niby wysepki cokolwiek
> zabrały?
Zdaje sie, ze troche zabraly. Kiedys bylo podwojna
ciagla-skrzyzowanie-podwojna ciagla - razem moze z 50 metrow.
A teraz kaskada w postaci linia-obszar wylaczony-wysepka-pas do
skretu-skrzyzowanie-pas do skretu-obszar wylaczony-wysepka-linia to juz
jak nic z 200 metrow albo i lepiej.
>> O ile nie ma ciezarowek to da sie z tym zyc. Jesli jednak sa to jazda
>> staje sie udreka. A chyba nie o to chodzi.
>
> Ciężarówki się dość sprawnie wyprzedza, a jak jadą w granicach 90km/h
> to raczej w takich miejscach wyprzedzanie nie jest czymś pożądanym...
Gdyby te idealne zalozenia byly prawdziwe to za ciezarowkami nie
tworzylby sie zwykle sznurek samochodow osobowych. A niestety zwykle sie
tworzy. Tak wiec chyba jednak nie jest tak latwo jak sugerujesz (nie
mowie, ze ty nie potrafisz - ale oceniam tak srednio).
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.13 22:17 Artur Maśląg
- 07.03.13 22:39 Robert Rędziak
- 07.03.13 23:06 mk4
- 08.03.13 08:24 Artur Maśląg
- 08.03.13 09:48 J.F
- 08.03.13 09:48 Gotfryd Smolik news
- 08.03.13 10:06 J.F
- 08.03.13 10:09 Artur Maśląg
- 08.03.13 11:07 Artur Maśląg
- 08.03.13 11:28 J.F
- 08.03.13 12:42 Artur Maśląg
- 08.03.13 13:42 WildS
- 08.03.13 19:07 Gotfryd Smolik news
- 08.03.13 20:32 mk4
- 08.03.13 20:44 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo