-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czegoś takiego jeszcze nie widziałem
Date: Thu, 07 Mar 2013 19:59:08 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <khao1t$7ig$1@node1.news.atman.pl>
References: <kh78cr$h34$1@mx1.internetia.pl> <kh8720$j8p$1@node1.news.atman.pl>
<5137a542$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011183174.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1362682749 7760 31.11.183.174 (7 Mar 2013 18:59:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Mar 2013 18:59:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
Thunderbird/17.0.3
In-Reply-To: <5137a542$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485362
[ ukryj nagłówki ]On 2013-03-06 21:21, Artur Maśląg wrote:
> W dniu 2013-03-06 20:56, mk4 pisze:
>> No coz, robmy wiecej takich drog gdzie kilometrami ciagna sie zupelnie
>> niepotrzebne wysepki, zjazdy i ciagle...
>
> Skąd wiedziałem? Takie drogi są potrzebne - powinni jeszcze miejscami
> dołożyć 'elastyczne bariery' jak np. w Szwecji. W Polsce już się
> pojawiają.
>
>> Przy takich drogach inaczej jest trudno. Nawet osobowka bywa to
>> klopotliwe.
>
> Czuć miszcza...
Mylisz sie.
Faktycznie jest tak, ze chcialbym podrozowac z predkoscia 100-110 i miec
mozliwosc latwego wyprzedzenia jesli zachodzi taka potrzeba.
A w tej chwili tak nie jest - duzo rozjazdow, gdzie nikt nie skreca oraz
wysepek stawianych tam gdzie byloby wystarczajaco miejsca na manewr
wyprzedzania.
O ile nie ma ciezarowek to da sie z tym zyc. Jesli jednak sa to jazda
staje sie udreka. A chyba nie o to chodzi.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.13 20:49 Artur Maśląg
- 07.03.13 21:50 mk4
- 07.03.13 22:17 Artur Maśląg
- 07.03.13 22:39 Robert Rędziak
- 07.03.13 23:06 mk4
- 08.03.13 08:24 Artur Maśląg
- 08.03.13 09:48 J.F
- 08.03.13 09:48 Gotfryd Smolik news
- 08.03.13 10:06 J.F
- 08.03.13 10:09 Artur Maśląg
- 08.03.13 11:07 Artur Maśląg
- 08.03.13 11:28 J.F
- 08.03.13 12:42 Artur Maśląg
- 08.03.13 13:42 WildS
- 08.03.13 19:07 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=