  • 1. Data: 2011-12-10 21:03:54
    Temat: Czas na emeryture.
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    Gdy skonczylem 65 lat, poszedlem do ZUS, zeby zlozyc podanie o emeryture.
    Niestety, zapomnialem wziac z domu legitymacje ubezpieczeniowa, wiec
    powiedzialem panience w okienku, ze wroce pozniej.
    Panienka na to: prosze rozpiac koszule.
    Gdy to zrobilem, panienka powiedziala: te siwe wlosy na pana piersi sa dla mnie
    wystarczajacym dowodem na to, ze jest pan w wieku emerytalnym, nie potrzebuje
    pan isc do domu po legitymacje.
    Gdy opowiedzialalem o tym zonie, ona powiedziala: powinienes byl spuscic
    spodnie, wtedy dostalbys tez rente inwalidzka!
    I tak zaczela sie awantura.

    ZD

  • 2. Data: 2011-12-12 22:03:12
    Temat: Re: Czas na emeryture.
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 10 Gru, 22:03, "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net> wrote:
> [...]
    > Gdy opowiedzialalem o tym zonie, ona powiedziala: powinienes byl spuscic
    > spodnie, wtedy dostalbys tez rente inwalidzka!

    Przeciez zona stoi po Twojej stronie !!!
    Miej nadzieje, ze nie wszystko bedzie ujawnione !

  • 3. Data: 2011-12-13 01:46:31
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Marek" <m...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > Przeciez zona stoi po Twojej stronie !!!
    > Miej nadzieje, ze nie wszystko bedzie ujawnione !

    W pismie swietym stoi jak byk, ze wszystko co ukryte bedzie ujawnione.
    Nie mam jeszcze 65 lat.
    Nie bede mial emerytury z ZUSu.
    Nie mam legitymacji ubezpieczeniowej.
    Nie mam siwych wlosow na klacie.
    Nie jestem inwalida w zadnym znaczeniu.
    Nie mam zony.
    Nic z powyzszych rzeczy nie jest mi potrzebne, lacznie z osiagnieciem wieku
    emerytalnego.
    Jestem wolny jak dzika swinia na zakrecie oraz szczesliwy jak malpa zraca kit i
    nie pozwole tego zmienic.

    ZD

  • 4. Data: 2011-12-14 05:59:21
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    "Marek" <m...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    A jak rozpial gacie to sie okazalo, ze ma pisde zamiast chuja.
    Nie cytujcie tego scierwa zygalskiego

  • 5. Data: 2011-12-14 16:38:25
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-12-14 06:59, tonieja pisze:
    > "Marek"<m...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > A jak rozpial gacie to sie okazalo, ze ma pisde zamiast chuja.
    > Nie cytujcie tego scierwa zygalskiego

    Prawdziwy polaczek ze swoim super językiem, brawo.
    Widać kto tu jest ścierwo.

  • 6. Data: 2011-12-14 19:00:02
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Dawid" <x...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > Nie cytujcie tego scierwa zygalskiego

    Prawdziwy polaczek ze swoim super językiem, brawo.
    --------------
    Ja to wiem, Ty to wiesz, ale na tej grupie, to wlasnie ja w oczach tutejszych
    "ludzi z dobrym gustem", uchodze za scierwo.
    Nikomu z nich nie przeszkadza takie pisanie, jak tego osobnika powyzej, ktoremu
    odpisales.
    Oni przemilcza najwieksze skurwysynstwo, jesli jest tylko skierowane do mnie.
    Im przeszkadza natomiast kazdy moj blad ortograficzy, kazda literowka i wtedy
    dosc chetnie odpisuja, czego juz wielokrotnie byly przyklady.
    Ci sami osobnicy, ktorzy tak chetnie wykazuja mi te moje bledy w pisaniu, nie
    zwracaja uwagi na takie same a czasem o wiele gorsze bledy innych dyskutantow,
    zwlaszcza zas takich, ktorzy popiwraja sie w checi "dosrania" mi w kazdy sposob
    jaki tylko jest mozliwy.
    Tak, wiec jestes jednym z bardzo niewielu wyjatkow, ktorzy zwracaja uwage na
    podobne pisanie takiego jak ten wlasnie osobnik.

    ZD