    From: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czas na emeryture.
    Date: Mon, 12 Dec 2011 20:46:31 -0500

    "Marek" <m...@g...com> wrote in message
    news:4d26b76d-8e7e-4e45-9f4c-9e27cf4d2c6e@t16g2000vb
    a.googlegroups.com...

    > Przeciez zona stoi po Twojej stronie !!!
    > Miej nadzieje, ze nie wszystko bedzie ujawnione !

    W pismie swietym stoi jak byk, ze wszystko co ukryte bedzie ujawnione.
    Nie mam jeszcze 65 lat.
    Nie bede mial emerytury z ZUSu.
    Nie mam legitymacji ubezpieczeniowej.
    Nie mam siwych wlosow na klacie.
    Nie jestem inwalida w zadnym znaczeniu.
    Nie mam zony.
    Nic z powyzszych rzeczy nie jest mi potrzebne, lacznie z osiagnieciem wieku
    emerytalnego.
    Jestem wolny jak dzika swinia na zakrecie oraz szczesliwy jak malpa zraca kit i
    nie pozwole tego zmienic.

    ZD