  • 1. Data: 2011-12-10 23:06:38
    Temat: Tanie generatory prądotwórcze do fotografowania w terenie
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Czy ktoś może podać *sprawdzone* modele tanich i cichych generatorów
    prądotwórczych (do 1.5kW)?
    Taaak do 600zł.

    Są nawet po 350zł, ale nie wiem, czy przypadkiem nie rozsypią się po 20
    godzinach pracy.

    Kupowanie zestawu składającego się akumulatora i przetwornicy uważam już
    za bezcelowe.
    Smrodzenie silnika dwusuwowego pomijam.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 2. Data: 2011-12-10 23:42:29
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-10 23:06:38 +0000, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> said:

> [...]
    > godzinach pracy.
    >
    > Kupowanie zestawu składającego się akumulatora i przetwornicy uważam

    A jak działa generator jeżeli nie ma w nim silnika spalinowego?
    Serio pytam.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-12-11 00:15:54
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    a.com> said:

    > A jak działa generator jeżeli nie ma w nim silnika spalinowego?
    > Serio pytam.

    Wtorny analfabetyzm sie klania.

    ZD

  • 4. Data: 2011-12-11 06:14:03
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Są nawet po 350zł, ale nie wiem, czy przypadkiem nie rozsypią się po 20
    > godzinach pracy.

    Przecież nie bedziesz konsultował na grupie zakupu o wartości 350 PLN?
    Tani i cichy generator, czyli jednofazowy, benzynowy, w obudowie
    wyciszającej to koszt ok 4K PLN a i tak daje po uszach z mocą ponad 85dB,
    waży ponad 100 kg i ma wymiary rzędu 1,0x0,6 m

  • 5. Data: 2011-12-11 09:26:20
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał(a):

    > A jak działa generator jeżeli nie ma w nim silnika spalinowego?
    > Serio pytam.

    www.ebay.com/itm/Press-Photo-Powerful-Electric-Gener
    ator-Battery-Current-/250872235559?pt=Art_Photo_Imag
    es&hash=item3a69268627

    Pozdrawiam StaM

  • 6. Data: 2011-12-11 10:04:04
    Od: "StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcepan <b...@t...maila> napisał(a):

> [...]
    > wyciszającej to koszt ok 4K PLN a i tak daje po uszach z mocą ponad 85dB,
    > waży ponad 100 kg i ma wymiary rzędu 1,0x0,6 m

    www.ebay.com/itm/Car-Automobile-1000W-220V-Electric-
    Converter-USB-Port-DVD-Player-Power-Supply-/15071694
    0834?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item23176e0222

  • 7. Data: 2011-12-11 16:17:51
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    a.com> wrote in message

    > Kupowanie zestawu składającego się akumulatora i przetwornicy uważam już
    > za bezcelowe.

    Dlaczego? To najcichsze i najbardziej mobilne rozwiązanie. Kup akumulator do
    głębokiego rozładowywania (jachtowy)

  • 8. Data: 2011-12-11 17:24:07
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Kup akumulator do głębokiego rozładowywania (jachtowy)

    A przetwornica ma zabezpieczenie przed głębokim rozładowaniem akumulatora :)

    --
    Lol

  • 9. Data: 2011-12-11 19:37:58
    Od: Alias Awatar <b...@k...eml.pl>

    W dniu 11-12-11 00:06, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
> [...]
    > godzinach pracy.
    >
    > Kupowanie zestawu składającego się akumulatora i przetwornicy uważam już

    moze cos takiego?

    http://allegro.pl/agregat-generator-kipor-kge-2000-t
    i-digital-avr-i1978296681.html

    G.

  • 10. Data: 2011-12-12 11:31:29
    Temat: Re: Tanie generatory pr?dotwórcze do fotografowania w terenie
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Lol" <l...@l...pl> wrote in message news:jc2ovs$r9j$1@mx1.internetia.pl...

    > A przetwornica ma zabezpieczenie przed g?ebokim roz?adowaniem akumulatora
    > :)

    ?

    Gdy napiecie spada ponizej - bodajze 12V - moja przetwornica po prostu
    piszczy i odmawia posluszenstwa, co w normalnym aku samochowym zdarza sie
    bardzo predko.

    Akusy jachtowe utrzymaja napiecie prawie do samego rozladowania.