  • Data: 2010-04-09 20:04:16
    Temat: Re: Cyfra VS Analog
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Apr 2010, adam wrote:

    > Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Ale obdarowani mogą mieć ; )

    :)
    Dla porządku: tu jest ewidentna darowizna (*najpierw* zrobił, nie na
    czyjeś "zamówienie", i dopiero *gotowe* prawo lub rzecz rozdał, do
    kwoty 1000 zł per obdarowany nie pociąga to za sobą żadnych skutków
    podatkowych, nawet w przypadku VAT odliczonego na potrzeby takiego
    tworzenia *publiczne* nieograniczone rozpowszechnienie powinno dać
    się obronić jako "reklama" - nijak nie ugryziesz :D)
    Problemem są świadczenia "na potrzeby" (na czyjeś konkretne potrzeby),
    bo nie stanowią darowizny, powiązane z konkretną osobą lub nie rozdawane
    "równo każdemu kto chce" (bo pojawia się sprawa "wartości rynkowej")
    i inne takie :)

    pzdr, Gotfryd