  • Data: 2010-04-10 17:10:51
    Temat: Re: Cyfra VS Analog
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-10 18:35, l...@l...localdomain wrote:
    > Dla przykładu ja jeszcze nie widziałem komputera przenośnego
    > dającego obraz dobrej jakości na wyjściu analogowym przy
    > rozdzielczości powyżej 1024x768...

    Specjalnie dla was sprawdziłem to na swoim asusie eee 901.
    Ostrość jest jak dla mnie bez różnicy w stosunku do hdmi, sprawdzałem na
    lagom przy testach na inwersje pikseli. Przy braku tak pstrokatych wzorków
    (na których wychodzą problemy z zegarem i fazą) obraz jest nie do
    odróżnienia. Sprawdziłem też kilka zdjęć z mniej lub bardziej
    kontrastowymi elementami i wciąż wyraźnej różnicy nie ma.

    Przy okazji mile mnie zaskoczyło to, że najnowszy bios + sterownik był w
    stanie wyciągnąć również 1024x600 + 1920x1200 => kiedyś pamiętam, że
    krzyczało mi komunikatami, że tak dobrze to to nie ma i przy dwóch
    monitorach to do 1440x900 czy jakoś tak.

    Wątpię, że ten asus jest jakimś wyjątkiem, raczej pomyślcie czy problem
    nie tkwi napewno w badziewiastych kabelkach video, bo może właśnie tak
    jest i dlatego macie słabe wyniki. Byćmoże mój monitor coś dodaje od
    siebie jeszcze - ale tego niestety nie wiem i się nie dowiem. W każdym
    razie netbooka po tym teście zacząłem traktować jako całkiem użyteczny
    komputerek w zastępstwo.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564