  • Data: 2010-04-10 16:19:06
    Temat: Re: Cyfra VS Analog
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-10 16:55, l...@l...localdomain wrote:
    > Masz netbooka z DVI,

    A widziałeś takiego z DVI? Taki port w tak małym komputerze nie ma sensu,
    nowe owszem mają hdmi lub dp i te już są ok.

    > czy też ogromną tolerancję na artefakty (w tym
    > szczególnie nieostrość)?

    Nie idźmy w stronę absurdów, bo zaraz dojdziemy do przekonania, że dawniej
    na CRT z wtyczką vga nie dało się czegokolwiek oglądać :-)

    Na ostrość przy 60Hz nie narzekałem. Wpatrując się był niewielki szum, ale
    kolory i reszta całkiem ok. Podłączałem bardzo krótkim, a pancernym
    kabelkiem dvi z przejściówką na vga.

    Owszem - na crt wraz z nawet niezłą kartą graficzną (matrox parhelia)
    ostrość leciała ogromnie głównie po zwiększeniu
    rozdzielczości/częstotliwości. Osobiście za optimum przy tej karcie i crt
    24 calowym uznawałem 1820x1440 (czy jakoś tak) przy 90Hz. Przy 60Hz
    całkiem ostro to było nawet przy 2048x1536, ale wiadomo - migało to ogromnie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564