  • Data: 2010-12-07 00:45:42
    Temat: Re: Coś z napędem 4x4?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "janku" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    No moze ta podana cena za 3-4ro latka jest ciut za duzawa - ale polski
    rynek jest taki, ze u nas wszystko tansze niz zza Odra a w lepszym
    stanie i mniejszym przebiegiem i jeszcze stamtad sprowadzone ;)

    > LOL.
    > Cenią ten badziew, jak auto dwie klasy wyżej.
    > Trzeba mieć nieźle nie po kolei, żeby to kupić, skoro za 20 tys więcej
    > można mieć nowego suva 4*4.

    bez przesady - wcale takie zle auto nie jest (ma mniejszy bagaznik niz
    normalna octavia), a sprawnosciowo bedzie czesto lepsze od tych
    pseudosuwow (a przynajmniej niektorych - patrz np. rav4 czy crv).

    > A Dustera nawet bez dopłaty.

    zalezy kto w co celuje.
    Duster jako ascetyczne auto jest fajny - przynajmniej nie udaje nic, ale
    nie kazdemu sie spodoba od srodka.

    --
    pozdr
    Adam (AL)