  • Data: 2010-12-10 08:42:05
    Temat: Re: Coś z napędem 4x4?
    Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:idoid9$8eg$1@news.onet.pl...

    > Dacia brzmi słabo, ale... Logany są zastanawiająco niezawodne.

    Jak dla mnie to podstawowy problem nazywa "wnętrze i jakość wykonania".
    Niestety tutaj nastąpił mega zonk. Poza tym czyając daciaklub.pl okazała
    się, że na dusterze "pęka" konserwacja pod lakierem bo jest wiotka buda a
    wygląda to jak by ktoś lakier porysował. W przypadku tego samochodu to
    zdecydowanie jest poczekać na "faze 2" czyli lifting.

    Dla odmiany oglądałe Kia Sportage nową i byłem totalnie zaskoczony jak fajny
    jest ten samochód. Jakość wykonania, wnętrze naprawdę robi bardzo pozytywne
    wrażenie. Tylko cena jest już inna :)

    --
    pozdrawiam
    kml