  • 11. Data: 2009-04-01 20:45:39
    Temat: Re: Cos dla smiechu
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Uzytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisal w wiadomosci
    news:gr0h54.5ak.1@teren.hamstera.pl...
    > Rzecze Ajgor:
    >
    >> http://sekwencery.4sql.net/files/fotografia.pps
    >
    > Co tam jest?

    Nie musicie sie bac. Prezentacja PowerPointa pokazujaca fotografow w roznych
    smiesznych sytuacjach.

  • 12. Data: 2009-04-01 20:54:50
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Ajgor pisze:
    > Nie musicie sie bac. Prezentacja PowerPointa pokazujaca fotografow w roznych
    > smiesznych sytuacjach.

    zdjecia znane od lat z narozniejszych portali. Mozna nie sciagac, nic
    nowego nie zobaczycie :-)

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 13. Data: 2009-04-01 21:32:07
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości

    > zdjecia znane od lat z narozniejszych portali. Mozna nie sciagac, nic
    > nowego nie zobaczycie :-)

    Ja się tym bawię do niedawna, więc nie wiem :)

  • 14. Data: 2009-04-01 23:28:19
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    > Teraz juz odkrecili, ale zdazylem zapisac ekran:
    > http://nb.homeunix.org/tmp/photo/snapshot9.png

    a bo to wiadomo, co taki .pgn moze w srodku miec... ;)

    --
    pozdr
    janku

  • 15. Data: 2009-04-02 02:17:54
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> zwrócił błąd:

    > 1. Było.
    > 2. NOD32 to około 100zł/rok ;)

    Jaką masz wersję NOD32? Jam mam trójkę i nie umie ona otworzyć pliku z
    rozszerzeniem PPS. Sprawdzałem też Windows Defenderem i kilkoma innymi
    programami Visty. Żaden nie wie o co chodzi.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 16. Data: 2009-04-02 06:49:11
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Saiko Kila" napisał w wiadomości

    > Jaką masz wersję NOD32? Jam mam trójkę i nie umie ona otworzyć pliku z
    > rozszerzeniem PPS. Sprawdzałem też Windows Defenderem i kilkoma innymi
    > programami Visty. Żaden nie wie o co chodzi.

    Bo to nie sa pliki mogace zawierac wirusy

  • 17. Data: 2009-04-02 06:52:44
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Bo to nie sa pliki mogace zawierac wirusy

    Poza wirusem glupoty.

  • 18. Data: 2009-04-02 10:21:03
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Poza wirusem glupoty.

    To obowiązkowo.
    U mnie wszelkie ppty trafiają od razu do kosza - nie wiem co w tym jest ale
    ludzi strasznie bawi oglądanie tych prezentacji, a jeszcze bardziej ich
    rozsyłanie gdzie się da.
    Dobrze, że to już niemodemowe czasy.

    I BTW - trzeba być niezłym lamerem, szlajać diabli wiedzą gdzie lub ciągnąć
    cokolwiek, skądkolwiek żeby złapać wirusa.
    Dziesięć lat, W95, 98, 2000, Xp i nigdy żadnego nie miałem. Raz ktoś mi dał
    CD-R pełen krakowanej lewizny i tam był jakiś blaster - ale to trzeba mieć
    nie pokolei we łbie, żeby w ciemno otwierać wszystko jak leci. Nigdy nie
    posiadałem również _żadnego_ programu antywirusowego oraz zawsze używałem
    tandemu OE+IE.
    Dziwne, że niektórzy potrzebują do bycia bezpiecznym Linuxa.

    adam

  • 19. Data: 2009-04-02 10:33:43
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > trzeba mieć nie pokolei we łbie, żeby w ciemno otwierać wszystko jak
    > leci. Nigdy nie posiadałem również _żadnego_ programu antywirusowego

    Zycze Ci zebys tylko pewnego poranka nie musial gwaltownie
    zmienic pogladow ;)

    Ja od prawie zawsze mam jakis soft antywirusowy.
    Mimo tego jakis rok czy dwa temu majac wtedy Kasperskiego padlem
    ofiara jakiejs francy nie znanej jeszcze na "rynku" - KAV sie
    nie popisal. Przez suport KAV zostalem zlany.

    Na szczescie odezwal sie do mnie gostek z AVG i pomogl recznie
    ubic dziada - zajelo to kilka dni dlubania ale udalo sie.
    Obylo sie bez koniecznosci reinstalowanie systemu i calego
    softu, pracowalem na tym komputerze do tego roku kiedy
    zmienilem sprzet na nowy (stoi jeszcze w kacie).
    Od tego czasu uzywam na wszystkich komputerach AVG
    i (odpukac) nie mam problemow...

    A Tobie zycze jak najlepiej - nie instaluj nigdy zadnego antywirusa,
    zeby sie nie musial zdziwic jak zobaczysz ile syfu masz w komputerze...

    Mam komputer ktory pracuje od lat jako serwer plikow plus
    dzialaja na nim dwa programy - zadnych stron www czy poczty.
    Jak pierwszy raz zainstalowalem na nim soft antywirusowy
    to znalazl ponad 1000 zainfekowanych plikow :)
    Komputer dziala jakby nigdy nic...

  • 20. Data: 2009-04-02 11:44:33
    Od: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:49d4918f$1@news.home.net.pl...
    > Nigdy nie posiadałem również _żadnego_ programu antywirusowego oraz zawsze
    > używałem tandemu OE+IE.
    > Dziwne, że niektórzy potrzebują do bycia bezpiecznym Linuxa.

    Skąd wiesz że nie masz teraz żadnego syfu skoro nie masz antywira? (chyba że
    już masz bo piszesz "nie posiadałem" ) To że nic się nie dzieje
    niepokojacego to nie znaczy że tak faktycznie jest. Przeskanuj komputer to
    sie dowiesz prawdy.
    Wit