  • 51. Data: 2009-04-03 08:53:37
    Temat: Re: Cos dla smiechu
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-03 09:34:03 +0200, "Ajgor" <n...@...pl> said:

    > A mnie sie zawsze wydawalo, ze to rzeczy elitarne sa malo uzyteczne :)
    > Dlatego malo ludzi ich uzywa. Dlatego sa takie elitarne:)

    Np. taki Mercedes. No gdzie nim będziesz jeździł?
    :-P

    de Fresz

  • 52. Data: 2009-04-03 08:54:28
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009 09:41:28 +0200, Ajgor wrote:
    > Hmmm. Gejem nie jestem, kochanek na prawo i lewo nie mam (wlasciwie nigdy
    > zony nie zdradzilem), narkotykow nie biore... Wiec raczej nie mam skad. No
    > chyba, ze przy pobieraniu krwi do badan. Ale pobieraja zawsze jednorazowymi
    > strzykawkami. Mysle, ze o wiele mniejsza jest szansa, ze ja mam AIDS, niz ze
    > Ty masz wirusy na komputerze :) Ale przynajmniej sie nie zarzekam.

    Dobrym pomyslem na darmowe testy na WZW, HIV etc jest raz na 8tyg. isc
    oddac krew (panie co 12tyg.)

    Szczerze polecam.

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 53. Data: 2009-04-03 11:22:54
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gr2pli$aj9$1@news.dialog.net.pl>,
    Ajgor nabazgrał:
    > Acha. I jeszcze slowko. Jesli nie masz antywira, to nie mow, ze nie masz
    > wirusow, tylko ze nie wiesz, ile ich masz :)
    > Mozesz sie kiedys zdziwic, jak pewien moj znajomy. Nie uzywal antywirusa,
    > dopuki mu system calkiem prawie nie stanal. Jak mu wtedy przeskanowalem
    > dyski antywirem, to znalazl ponad 800 robali.Do tamtego momentu tez
    > szpanowal, ze nie uzywa zadnych zabezpieczen, i nie ma wirusow. Trzeba bylo
    > sformatowac dysk, bo po usunieciu wirusow polowa systemu znikknela.

    Aż z ciekawości postanowiłem sprawdzić swojego XP64. Jest on ze mną
    kilka lat, mam na nim Visual Studio, Skype'a i kilka gierek. Nie ma
    na nim programów anty-cokolwiek, firewall systemowy, service pack 1
    i Opera jako jedyna przeglądarka.

    Skanowało się dość długo, żeby mi auto-updater zrestartował system
    jak nie patrzyłem ;) Ale rzęziło, rzęziło i wyrzęziło:
    #v+
    Infected files: 0
    #v-
    To teraz już wiem, ile ich mam :)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 54. Data: 2009-04-03 12:46:25
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Ajgor" napisał

    > http://www.mks.com.pl/skaner/
    >
    > Oczywiscie nikt nie oczekuje, ze sie tu przyznasz, ze cos miales :)
    > Ba... Ten antywirus instaluje na dysku kontrolke ActiveX. Czesto w nich sa
    > wirusy, wiec nie oczekuje nawet, ze sie odwazysz go uruchomic :)

    Cały czas mnie z kimś mylisz ; )
    Ja nie jestem fiutem, którego religią jest jakakolwiek marka lub jakikolwiek
    przedmiot ; ))))
    Dzisiaj zrobię test mksem i ponieważ wywołałem dyskusję to winien jestem jej
    konkluzję.

    adam

  • 55. Data: 2009-04-03 13:56:07
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    adam pisze:

    > Dzisiaj zrobię test mksem i ponieważ wywołałem dyskusję to winien jestem
    > jej konkluzję.

    jak masz coś robić to tym
    http://www.malwarebytes.org/mbam.php

    --
    f1969

  • 56. Data: 2009-04-03 16:44:02
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gr50s2$ao0$1@inews.gazeta.pl...

    > jak masz coś robić to tym
    > http://www.malwarebytes.org/mbam.php

    Przeciez to nie jest wntywirus.

  • 57. Data: 2009-04-03 16:46:04
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dobrym pomyslem na darmowe testy na WZW, HIV etc jest raz na 8tyg. isc
    > oddac krew (panie co 12tyg.)
    >
    > Szczerze polecam.

    Jak juz wchodzimy na te tematy (chociaz nie wiem, po co:) ) to ja mam w
    pracy raz w roku robione bardzo szczegolowe badania okresowe. Cholesterol,
    HiV, rozne cisnienia, EKG, EEG, od pewnego czasu wydolnosciowe. Mozna
    powiedziec, ze w zyciu na zdrowie tez mam zalozonego antywiusa, tylko
    skanowanie raz w roku :)

  • 58. Data: 2009-04-03 16:47:57
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Skanowało się dość długo, żeby mi auto-updater zrestartował system
    > jak nie patrzyłem ;) Ale rzęziło, rzęziło i wyrzęziło:

    To jestes szczesciarz. A czym skanowales?
    Ja, jesli chodzi o scislosc, to tez nigdy nic nie mam. Ale ja mam antywira,
    i firewalla :)
    No i gwoli scislosci tez nie laze po jakichs crackach, xxx itp. Ale nie
    dlatego, ze sie boje, tylko dlatego, ze mnie to nie kreci:)

  • 59. Data: 2009-04-03 17:09:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "f1969" napisał

    > jak masz coś robić to tym
    > http://www.malwarebytes.org/mbam.php

    Tak jak przypuszczałem, mks nie znalazł na dysku nic niebezpiecznego.
    To jest Xp Home instalowane ze dwa lata temu, cały czas za własnym
    firewallem + defaultowym z routera, uaktualniany automatycznie (pamiętam, że
    wśród aktualizacji jest często taka, która miała po restarcie zrobić
    porządek ze śpiegami), po 10 godzin w sieci.

    Jedna rzecz mnie szczególnie ubawiła, mks uznał plik instalacyjny Firefoxa
    za trojana : ))))))
    Z tego względu przyczepienie się do jednej z bibliotek pakietu Canon
    Utilities można potraktować z równą powagą.

    Na laptopie z Xp Pro, którego mam od roku (po kilka godzin dziennie w sieci,
    aktualizacje j.w.) zero wirusów.
    Przyczepił się jedynie do jakiegoś adware, o którym wiedziałem, że jest
    doczepiony do freewara i jakiś save.exe, którego zidentyfikował też jako
    adware - niewykluczone, że również świadomie wsadzonego bo często korzystam
    z adwarowych aplikacji. I to by się zgadzało bo na firmowym nie instaluję
    niczego bez oczywistych licencji.
    Tu wizyty xxx by się trafiły bo mam walniętych znajomych, którzy za szczyt
    rozrywki uznają rozsyłanie linków do co zabawniejszych (w ich mniemaniu)
    zdjęć ; ) Czasem pod skróconym linkiem wyskakuje na mnie jakaś np.
    rozpostarta dyspozycyjnie dwustukilowa czarna maciora, no, pełna radość po
    drugiej stronie sieci ; )))))

    To wszystko z OE6 + IE7 więc nie taki wilk straszny jak go malują.

    adam

  • 60. Data: 2009-04-03 17:10:51
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009 18:46:04 +0200, Ajgor wrote:

    > Jak juz wchodzimy na te tematy (chociaz nie wiem, po co:) )

    Promocja honorowago krwiodawstwa :)

    > to ja mam w pracy raz w roku robione bardzo szczegolowe badania
    > okresowe. Cholesterol, HiV, rozne cisnienia, EKG, EEG, od pewnego
    > czasu wydolnosciowe.

    Wiesz, ja z racji stanu siebie mam prikaz robic lipidogram, ,,trójki'' i
    enzymy ,,watrobowe'' raz na 6mcy, aczkolwiek fakt, ze RCK do mnie nie
    pisuja napawa pewnym optymizmem :-)

    pozdrawiam,