eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCorsa B i temperaturaRe: Corsa B i temperatura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Piotr" <p...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Corsa B i temperatura
    Date: Mon, 12 Jul 2010 18:06:24 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <i1fepo$5jh$1@mx1.internetia.pl>
    References: <i1a46a$7gn$1@mx1.internetia.pl> <i1e63q$pqf$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-155-111.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1278951032 5745 77.254.155.111 (12 Jul 2010 16:10:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Jul 2010 16:10:32 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2296580
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Witam
    >> Może ktoś się zetknął z takim problemem
    >> Pacjent to Corsa B 1,2 Joy, rocznik 1994.
    >
    > 1.2 8V 45KM?
    > Nie posadzam Opla o zamontowanie silnika 1.2 16V w tym roczniku.

    Nie wiem jak to z rocznikami było ale widuję 1,2 16V. Moja jednak jest 8V

    >
    >> Generalnie jeździ dobrze do
    >> momentu kiedy temperatura otoczenia nie wzrasta ponad jakieś 20 stopni.
    >> Tzn. jesienią, zimą i wiosną nic kompletnie się złego nie dzieje,
    >> samochód jak na swój wiek jest wzorcowy.
    >
    > Sprawdz tak prozaicznie czy nie zablokowala Ci sie w dolocie klapka od
    > goracego powietrza znad kolektora.

    Nie, sprawdziłem klapka działa.

    > Jesli mowimy o 1.2 8V (C12NZ), ten silnik ma bardzo prosta budowe
    > zasilania - nie ma ani przeplywomierza, ani map sensora. Cewka w postaci
    > DISa(modul cewki bez rozdzielacza, zamontowany na koncu walka rozrzadu, na
    > glowicy)? Jesli tak, to warto przemierzyc w jakiejs wiekszej temperaturze,
    > byc moze ktorys z obwodow reaguje na temperature.

    Jak i gdzie mierzyć? I jakie są właściwe wyniki pomiarów?


    > Czujnik predkosci obrotowej na wale sprawdzony, ew. podmieniony?

    Nie ale podobno nie trzeba. Zasugeruję to jednak mechowi, chyba mu ją jutro
    znowu podstawię. I niech zdechnie... Corsa albo mech...

    Dziś przy okazji odkryłem taki efekt. Jeśli nacisnę gaz delikatnie, tak na
    jajeczko to silnik dławi się i chce zgasnąć. Jeśli jednak depnę konkretnie
    to wchodzi na obroty i można jechać. Tzn. jeśli w czasie jazdy znowu nie
    zdechnie całkiem. Co jest mocno prawdopodobne przy obecnych temperaturach.

    Pomysły mile widziane...

    --
    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: