    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Coraz gorzej jezdzimy
    Date: Fri, 11 Nov 2011 19:35:54 +0000 (UTC)

    jerzy.n <d...@o...eu> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Całkowicie sie z taka opinia zgadzam,następny "kwiatek", jedzie dziewczyna w
    > wypasionej bryce i oczywiście rozmawia przez komórkę, jej problem, niech
    > rozmawia i małe pytanie, czy jadąc w takiej wypasionej bryce nie stać ją na
    > telefon glosnomówiący, lenistwo czy olewanie prawa i przepisów, przecież
    > głosnomówiacy to jest wypas i czemu nie ...

    To nie istotne czy kogoś stać na zestaw głośnomówiący czy nie stać. Można
    gadać trzymając komórkę przy uchu ale nie wolno tego robić. Jak Policja nie
    zacznie wyłapywać tych co robią drobne wykroczenia to oni będą robili coraz
    większe. Dlaczego na przykład nie ma policji i straszników na parkingach pod
    marketami? Normalnie butelka niewypitka tam jest na miejscach dla inwalidów.
    Coś było w tv że nowe przepisy w tej materii, chyba nawet kary jakieś. Nie
    obserwowałem tego bo mnie to nie dotyczy.