  • Data: 2011-11-12 01:02:55
    Temat: Re: Coraz gorzej jezdzimy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Andrzej,

    Friday, November 11, 2011, 8:52:03 PM, you wrote:

    > Roman, przecież nikt nie każe montować takich wynalazków.

    Wynalazków? Przyzwoity zestaw, z odcinaniem głośników samochodowych i
    gadaniem przez nie, dyskretny mikrofon przy słupku A. Kupa szmalu na
    to poszła.

    > Moja słuchawka BT kosztowała jakieś 30 złotych i bezproblemowo
    > współpracuje z którymś już telefonem.

    Nie znoszę BT! Fizycznie rzygam, jak mi coś w uchu wisi. Drażni mi to
    nerw błędny i nawet nie zamierzam wchodzić w dyskusję czy to mikrofale
    czy pot rozpuszcza woskowinę.

    Nie po to wpakowałem w zestaw 1500PLN, żeby mi jakaś guma ucho
    drażniła i rozpraszała. Wolę nie rozmawiać w samochodzie. Tylko widok
    pustego uchwytu na telefon jest strasznie wkurwiający.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl