  • 1. Data: 2011-11-11 00:51:57
    Temat: Coraz gorzej jezdzimy
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    gdyby monitoring w aucie byl zaprzeczalnym dowodem i zaocznie by kierowano
    sprawy do sądu z wyrokiem min 200zl to pewnie zrobiły sie porzadek

    - auta z uboższa wersja bez migaczy nagle by zaczely je uzywac
    - halogeniarze by je wylaczali
    - i masakryczne zolte i czerwone swiatla by w koncu zaczelyby byc
    respektowane
    w tej dziedzinie promuja kobiety
    - ogolne lenistwa parkingowe, stanie na wlaczonych swiatlach, parkowanie na
    2 miejscach
    i miejscu dla inwalidy

    dlaczego ludzie nie maja poczucia wstydu i honoru ?

    ostanie zdarzenie

    wlaczam sie do ruchu
    w pasy jedzie jakies auto ponad 300m dalej
    miasto ograniczenie 70, wlaczam sie, wyjezdzam
    niedaleko sygnalizacja, czerwone, prawy pas zawalony bardziej, wybieram lewy
    powoli dojezdzam odleglosc ok 100m
    co robi auto jadace z tylu?
    bez kirunkowskazow zmienia pas na lewy, mysle ze bedzie skrecac
    ale gdzie tam i w pozostala luke ok 20m pakuje sie przedemnie mocno hamujac
    ale to nie koniec, wrzuca wsteczny i cofa z hakiem pod moj zderzak

    i jak to nie wycignac z auta i nie natłuc?

  • 2. Data: 2011-11-11 01:10:38
    Temat: Re: Coraz gorzej jezdzimy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kris_Poland,

    Friday, November 11, 2011, 12:51:57 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > ale gdzie tam i w pozostala luke ok 20m pakuje sie przedemnie mocno hamujac
    > ale to nie koniec, wrzuca wsteczny i cofa z hakiem pod moj zderzak

    Jak się musiałeś wlec, skoro jemu się udało wyprzedzić, zahamować,
    wrzucić wsteczny, cofnąć i znów zahamować?

    Poza tym - którędy on wyprzedzał, skoro byłeś na lewym pasie?

    Naucz się zmyślać bardzie trzymające się kupy historyjki.

    > i jak to nie wycignac z auta i nie natłuc?

    Chyba twoją starą.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-11-11 01:13:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > gdyby monitoring w aucie byl zaprzeczalnym dowodem i zaocznie by
    > kierowano sprawy do sądu z wyrokiem min 200zl to pewnie zrobiły sie
    > porzadek

    Po jakich prochach tak się buduje zdania?

    > - auta z uboższa wersja bez migaczy nagle by zaczely je uzywac -
    > halogeniarze by je wylaczali

    Auto używające migaczy? To musi być niezły towar.

    > - i masakryczne zolte

    Żółte światła Cię atakują? LSD?

    > i czerwone swiatla by w koncu zaczelyby byc
    > respektowane
    > w tej dziedzinie promuja kobiety

    Chyba przodują.

    > dlaczego ludzie nie maja poczucia wstydu i honoru ?

    No właśnie? Dlaczego ludzie nie mają poczucia wstydu i piszą na usenet
    jak niedorozwinięci umysłowo?

  • 4. Data: 2011-11-11 01:16:11
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Kris_Poland <n...@w...pl> napisał(a):

    > - ogolne lenistwa parkingowe, stanie na wlaczonych swiatlach, parkowanie na

    > i jak to nie wycignac z auta i nie natłuc?

    co jest złego w staniu na swiatlach ?

  • 5. Data: 2011-11-11 01:17:01
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Jak się musiałeś wlec, skoro jemu się udało wyprzedzić, zahamować,
    > wrzucić wsteczny, cofnąć i znów zahamować?

    pieprzysz od rzeczy
    dojherzdzalem, z miejsa z ktorego sie wlaczylem do sygnalziacji mam rzut
    beretem
    mam sie rozpedzac i hamowac? na jakiego grzyba, dojade zmianie sie swiatla
    i jak pojdzie dobrze nie bede musial hamowac mocno

    > Poza tym - którędy on wyprzedzał, skoro byłeś na lewym pasie?

    pasem do skrety w lewo, czytac nie umiesz?

    > Naucz się zmyślać bardzie trzymające się kupy historyjki.

    pokazac zapis wideo? akurat jak dla ciebie nie chce mi sie tego udowadniac

    > Chyba twoją starą.

    napierw tobie morde cieciu

  • 6. Data: 2011-11-11 01:33:09
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > co jest złego w staniu na swiatlach ?

    poswiec sobie zarowka 55w w oczy to zrozumiesz skoro trzeba to tobie napisac
    kazde siatlo skierowane na kierowace w ruchu lub na postoju bezposrednio w
    oczy
    oslabia jego pole widzenia

    pocwicz to z latarka

  • 7. Data: 2011-11-11 01:33:32
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    > to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    dorosniesz i wyrosniesz to pogadamy

  • 8. Data: 2011-11-11 01:37:50
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

> [...]
    > mam sie rozpedzac i hamowac? na jakiego grzyba, dojade zmianie sie
    > swiatla i jak pojdzie dobrze nie bede musial hamowac mocno

    Czyli jak typowy burak zajechałeś komuś drogę.

  • 9. Data: 2011-11-11 01:47:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > pocwicz to z latarka

    A Ty se wszyj esperal, bo czytać się tego nie da.

  • 10. Data: 2011-11-11 01:57:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Kris_Poland

    > dorosniesz i wyrosniesz to pogadamy

    Żeby komunikować się na Twoim poziomie to chyba musiałbym "dorosnąć" do
    100 lat i demencji starczej.