  • 1. Data: 2009-04-09 23:31:26
    Temat: Co z większymi fotami niż plfoto?
    Od: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...pl>

    Witam!

    Przejrzałem kilka serwisów i nie znalazłem podobnego serwisu, ale ze zdjęciami
    w większej rozdzielczości, tak, żeby nadawały się na tapetę. Jak by był
    anglojęzyczny to nawet lepiej. Taki Deviantart umożliwia wstawienia ogromnych
    zdjęć, ale i tak duża część nie ma nawet 600 px wysokości, no ale rozumiem, że
    to wybór autorów. Ja ze swoimi szeroko pojętymi turystycznymi zdjęciami nie
    pretenduję do jakiegoś szczególnego artyzmu więc Deviantart odpada. Serwis
    musi mieć: różne kategorie, najlepiej rozbudowane, sortowanie zdjęć w
    kategoriach, najlepiej według liczby ściągnąć a nie komentarzy/ocen znajomych,
    w różnych przedziałach czasowych, bardzo pożądane według poszczególnych
    roczników. Nie tyle przede wszystkim, żeby sprawdzać swoje, ale żeby łatwo
    znaleźć piękne, ciekawe, inspirujące tapety, ewentualnie żeby wiedzieć jaki
    jest gust użytkowników danego serwisu... Dodawanie tagów byłoby przydatne. Z
    góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-04-09 23:44:01
    Temat: Re: Co z większymi fotami niż plfoto?
    Od: "Gil" <g...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Stankiewicz?= <s...@g...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Przejrzałem kilka serwisów i nie znalazłem podobnego serwisu, ale ze zdjęciami

    Jak chcesz sobie popatrzeć to możesz za free. Jak ci się podoba zdjęcia HD to
    trzeba mala sumke zapłacić.
    To jest ok. Uważam to za słuszne. Nie płacimy za miniatury ale jak komuś
    podoba się HD to płacimy.

  • 3. Data: 2009-04-09 23:52:41
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    To pozostaje tylko Picasa ; )

    adam

  • 4. Data: 2009-04-10 00:02:59
    Od: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...pl>

> [...]
    > trzeba mala sumke zapłacić.
    > To jest ok. Uważam to za słuszne. Nie płacimy za miniatury ale jak komuś
    Większość serwisów nie oferuje sprzedaży. Przypuszczam, że większość autorów
    zdjęć też ich gdzieś indziej nie sprzedaje. Już bardziej sensowne jest
    wykorzystanie znaków wodnych - płacimy jak chcemy wykorzystać je komercyjnie.

  • 5. Data: 2009-04-10 00:17:23
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    www.interfacelift.com

    --
    PaRaGaS www.marekpraski.pl
    GG: 1184355 www.last.fm/user/PaRaGaS

  • 6. Data: 2009-04-10 05:26:59
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Paweł Stankiewicz pisze:
    (...)
> [...]
    > jest gust użytkowników danego serwisu... Dodawanie tagów byłoby przydatne. Z
    > góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

    Może pbase?

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 7. Data: 2009-04-10 11:38:12
    Od: NomaD_FH <N...@g...com>

    Na myśl mi przychodzi tylko flickr.com, ale za darmo masz ograniczenie
    do 200 zdjęć w 3 setach, albo http://www.sxc.hu/. Z tego ostatniego
    dawno nie korzystałem, ale z tego co pamiętam - sporo było darmowych
    zdjęć z możliwością wykorzystania.
    Acha na deviancie równiez jest sporo zdjęć nie stricte
    artystycznych ;)

    Grzesiek

  • 8. Data: 2009-04-10 15:06:00
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "Paweł Stankiewicz" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest gust użytkowników danego serwisu... Dodawanie tagów byłoby przydatne.
    > góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

    A może zacznij od http://www.wallpapergate.com a w szczegolności od
    http://www.wallpapergate.com/topwallpapersites.html

    MaW

  • 9. Data: 2009-04-11 00:32:46
    Od: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...pl>

    NomaD_FH <N...@g...com> napisał(a):

    > Na myśl mi przychodzi tylko flickr.com, ale za darmo masz ograniczenie
    > do 200 zdjęć w 3 setach,
    Serwisy które mają tylko tagi w ramach których zdjęcia są wyświetlane w bliżej
    niekreślonej kolejności są dla mnie zbyt chaotyczne, a zrzucenie na
    użytkowników grupowania zdjęć poprzez tagi to dla mnie przejaw lenistwa. Z
    drugiej strony polecany www.wallpapergate.com to przegięcie w drugą stronę -
    średnia kategoria ma 8 zdjęć, chyba myślą bardzo przyszłościowo. Z płatnych
    serwisów dobre wrażenie mam ze Smugmaga bodajże. Przy jego przeglądaniu
    przydatna jest blokowanie blokowania menu kontekstowego...

    > albo http://www.sxc.hu/. Z tego ostatniego
    > dawno nie korzystałem, ale z tego co pamiętam - sporo było darmowych
    > zdjęć z możliwością wykorzystania.
    Dzięki. Gdy by było jeszcze sortownie wśród zdjęć z danego roku to by było
    idealne, no ale szukającym zdjęć royalty free to niepotrzebne, choć przydało
    by się sortowanie według jakiegoś współczynnika popularności/określony okres
    czas, aby wyszukać wschodzące gwiazdy.

    > Acha na deviancie równiez jest sporo zdjęć nie stricte
    > artystycznych ;)
    Przejrzałem najpopularniejsze devianty w prawie wszystkich kategoriach, co
    zajęło trochę czasu, i zdjęcia, które nie są wyreżyserowane, albo mocno
    przekształcone, fajniejsze były w ,,stocku" niż w dziale fotografia, tylko
    teraz nie pamiętam, czy to z powodu karłowatości, czy z powodu tego co sobą
    prezentują.

    Dzięki PaRaGaSie za interfacelift.com

    Pozdrawiam
    PS