    From: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Co z większymi fotami niż plfoto?
    Date: Thu, 9 Apr 2009 23:31:26 +0000 (UTC)

    Witam!

    Przejrzałem kilka serwisów i nie znalazłem podobnego serwisu, ale ze zdjęciami
    w większej rozdzielczości, tak, żeby nadawały się na tapetę. Jak by był
    anglojęzyczny to nawet lepiej. Taki Deviantart umożliwia wstawienia ogromnych
    zdjęć, ale i tak duża część nie ma nawet 600 px wysokości, no ale rozumiem, że
    to wybór autorów. Ja ze swoimi szeroko pojętymi turystycznymi zdjęciami nie
    pretenduję do jakiegoś szczególnego artyzmu więc Deviantart odpada. Serwis
    musi mieć: różne kategorie, najlepiej rozbudowane, sortowanie zdjęć w
    kategoriach, najlepiej według liczby ściągnąć a nie komentarzy/ocen znajomych,
    w różnych przedziałach czasowych, bardzo pożądane według poszczególnych
    roczników. Nie tyle przede wszystkim, żeby sprawdzać swoje, ale żeby łatwo
    znaleźć piękne, ciekawe, inspirujące tapety, ewentualnie żeby wiedzieć jaki
    jest gust użytkowników danego serwisu... Dodawanie tagów byłoby przydatne. Z
    góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.