  • Data: 2024-09-18 15:50:47
    Temat: Re: Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-09-2024 o 14:27, heby pisze:

    > Różnym:
    > 1) Ostatnie wypowiedzi Muska stawiają go na prostej drodze do
    > schizofreni. To może doprowadzić firmę do kryzysu jednym pierdnięciem na
    > X, a wtedy cześci do tego wynalazku będa produkowane w Chinach.

    I tak są.

    > 2) Tesla to bardzo droga opcja

    Wręcz przeciwnie - jeden z najlepiej wycenionych samochodów.

    > 3) Samochody elektryczne ciągle są bardzo kłopotliwe na wyjazdach

    Nieprawda.

    > Elektryk tak, ale na zakupy, taki z 50km zasięgu. Do jazdy krajoznawczej
    > jednak paliwo płynne.

    W sensie, że stajesz rzadziej niż co 400 km?
    Takie głupie przyzwyczajenia łatwo zmienić.

    > W zasadzie takie Zafiry, Orladno i zdaje się kilka innych 5+dwie
    > połówki, były w cenie normalnych samochodów.

    Normalne też już kosztują pod 200 tys, jeśli miałyby mieć jakiś sensowny
    napęd.

    > Tak, liczę że 7 osobowy
    > samochód bez bajerów nie musi byc hiper drogi.

    MG HS - z jakimś tam wyposażeniem 130 tys.
    Podobno mega tanio.

    Co oznacza że europejski wyjdzie zasadniczo drożej.

    > Teoretycznie. Praktycznie jak zawadzę o kamyczek baterią, to całe
    > oszczędnosci ida w pizdu.

    O ilu takich przypadkach słyszałeś?
    Bo ja zahaczałem i konsekwencji mniej niż przy urwanym w ten sposób tłumiku.

    A nawet jakbyś był wyjątkowy pechowcem, to co najwyżej zniżki stracisz.

    > Ogólnie pełny elektryk tak, ale to jeszcze poczekamy na solid state,
    > czyli z 10 lat. Na razie opcjonalnie mogła by być hybryda z mała
    > baterią, ale to drogie straszliwie,

    Dokładnie.
    Testowałem - wychodzi drożej niż pełny elektryk.

    W zakupie różnica może z 200 zł miesięcznie na jej korzyść (bo Toyota
    więc trzyma cenę), ale kilka razy droższy w eksploatacji.