-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.netfront.net!not-for-mail
From: Ivam <f...@W...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co wybrać
Date: Mon, 10 Dec 2012 23:22:30 +0100
Organization: Netfront http://www.netfront.net/
Lines: 39
Message-ID: <ka5nbg$2tq8$2@adenine.netfront.net>
References: <ka2r8k$s2k$1@mx1.internetia.pl>
<50c5d039$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<50c61861$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
<ka5ksa$2tpt$1@adenine.netfront.net>
<50c65bad$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<50c65de4$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 31.175.15.153
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: adenine.netfront.net 1355178161 96072 31.175.15.153 (10 Dec 2012 22:22:41
GMT)
X-Complaints-To: n...@n...net
NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Dec 2012 22:22:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
Thunderbird/16.0.2
In-Reply-To: <50c65de4$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475628
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-12-10 23:10, Yogi(n) pisze:
> Ja miałem clio z 1994, kupione w 1997. W 1999 naprawy (poza
> standardowymi klockami czy płynami) kosztowały mnie 6,5 kafla.
Ojciec miał II z '99. Poza eksploatacyjnymi sprawami to cewka WN, pompa
wody i łożyska w kołach. Przez 300kkm.
Ja wychodzę z założenia, że każdy producent jakieś tam felery wypuszcza
i nie ma co krzywo patrzeć na daną markę.
Nowe VW (zwłaszcza diesle, albo FSI) też nie są niezawodne. Stare VW też
nie były (wbrew opiniom). Z własnego podwórka - ojciec miał pasata B2
(od nowości) 1,6d i pękł mu blok. Sam z siebie. A nie miał nawet 200kkm.
Mówią "ford gówno wort", ale miałem escorta i poza gniciem i skrzynką
bezpieczników, czujnikiem TPS to wszystkie problemy wynikały z
niewłaściwego dbania o samochód.
> Pozbyłem
> się w 2000 i kupiłem corollę. Miałem ją do 2009 i przez dziewięć lat
> wydałem na naprawy 90 zł (naprawa radia).
A pedał gazu Ci się nie blokował? ;)
> W clio psuła się głównie elektryka i zawieszenie, silniki i skrzynia bez
> zastrzeżeń (poza żłopaniem oleju).
Ojciec zawieszenie wymieniał jakoś po 200-240kkm. Jeszcze sprzęgło po
200, i to spowodowało wyciek ze skrzyni (mechanicy urwali czujnik
wstecznego). Pod koniec zaczynał wariować immobiliser. I tyle.
--
pzdr:
Ivam
scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
Następne wpisy z tego wątku
- 11.12.12 09:57 Kamil 'Model
- 11.12.12 13:11 jerzu
- 11.12.12 16:24 Alpines
- 11.12.12 16:28 AZ
- 11.12.12 22:07 Dman666
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=