  • 11. Data: 2010-09-03 19:37:55
    Temat: Re: Co to za nr z SMS-a?
    Od: "jack" <n...@n...pl>

    Musieli jechac cala pula numerow, moj to 0660 19 ...,
    poszly tez na przeniesione, wiec to nie raczej akcja ery

  • 12. Data: 2010-09-03 21:13:53
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Może za odebranie kasują. W dzisiejszych czasach wcale bym się nie zdziwił.

    ROTFL! :-D

    Piotr

  • 13. Data: 2010-09-03 21:16:50
    Od: TJE <g...@g...pl>

    Big Jack napisał(a):
    > Dostałem dzisiaj SMS-a o treści kompletnie nieistotnej. Natomiast
    > zaskoczył mnie nr z jakiego został wysłany: 0412, a centrum SMS to
    > +48602006071 czyli _chyba_ Era. Ktoś kojarzy co to może być?

    Też dostałem o treści jak inni :D

    Jakaś łapa się szykuje

  • 14. Data: 2010-09-03 22:04:54
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-09-2010 o 23:13:53 PiotRek <b...@g...pl.invalid>
    napisał(a):

    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ROTFL! :-D

    A to nie wiedziałeś że to możliwe? Możesz dostawać płatne smsy. Wystarczy
    np wysłanie jednego pustego pod jakiś tam numer bezpłatny..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 15. Data: 2010-09-03 22:20:07
    Od: r...@m...com

    > A to nie wiedziałeś że to możliwe? Możesz dostawać płatne smsy. Wystarczy
    > np wysłanie jednego pustego pod jakiś tam numer bezpłatny..

    Zdziwiłbym się, gdybym mógł dostawać płatne smsy, bez wysyłania jakiegokolwiek.

  • 16. Data: 2010-09-03 22:42:55
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-09-2010 o 00:20:07 <r...@m...com> napisał(a):

    > Zdziwiłbym się, gdybym mógł dostawać płatne smsy, bez wysyłania
    > jakiegokolwiek.

    Spoko, niedługo będzie tak, że zaakceptujesz regulamin poprzez odebranie
    rozmowy, bezpłatnej rzecz jasna.

  • 17. Data: 2010-09-03 22:53:05
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał

    > Zdziwiłbym się, gdybym mógł dostawać płatne smsy, bez wysyłania
    > jakiegokolwiek.

    Wystarczy, że nadawca dostanie raport dostarczenia esa do ciebie.
    Ile kasy od emerytów wyciągnęli operatorzy typu TeleCwaj uważając, że
    odebranie listu z umową równe jest jej podpisaniu...?
    Masz jakieś prawo w tym zakresie? Masz, kodeks cywilny.
    Ale zanim ktokolwiek ruszy d*, żeby takie działania uznać za
    niedozwolone, to ilu emerytów zapłaci z kont... prepaid? Ile
    dzieciaków i takich jak ja, którzy nie kontrolują stanu konta po
    każdym *przychodzącym* esie?

    Ile kasy poszło na esy pisane polskimi krzaczkami, zanim się okazało,
    że to nie jeden es a kilka?
    UKE z UOKiKiem nakazali ale czy poszedł wniosek do sądu o oddanie kasy
    klientom? Nie poszedł, bo pewnie nie ma takiego prawa, które by
    nakazywało złodziejom łupy oddawać...

    Wszystko jest możliwe.
    M.

  • 18. Data: 2010-09-03 22:53:39
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał

  • 19. Data: 2010-09-04 08:19:20
    Od: z <z...@g...pl>

    TJE pisze:

    > Też dostałem o treści jak inni :D
    >
    > Jakaś łapa się szykuje

    To pewnie najnowsza kampania reklamowa.
    Jutro stawiają bilbordy z takim napisem w całym kraju a ty człowieku
    głów się przez kilka dni o jaki produkt chodzi.
    A później go kupisz bo przecież po takiej kampanii nie wypada nie kupić :-)

  • 20. Data: 2010-09-04 08:34:05
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od jack
    z dnia: 2010-09-03 21:37:
    > Musieli jechac cala pula numerow, moj to 0660 19 ...,
    > poszly tez na przeniesione, wiec to nie raczej akcja ery
    a niby dlaczego nie Ery?
    ja po przeniesieniu numeru syf nadal od nich dostawałem, aż do czasu jak
    ich opier....łem, więc Twój numer też nadal mają w swojej bazie syfu

    Paweł